autoua
×
Это мобильная версия форума. Перейти на обычную версию форума ×
Вход
Autoua.netФорумВирішення побутових проблем

Присоединить гараж к электромережи - сколько стоит?

Vlad | опытный писатель ****
Присоединить гараж к электромережи - сколько стоит?
1 июня 2021 в 17:09
коллеги,
есть неподалеку от моего многоэтажного дома гараж в продаже.
не скажу что как-то особо выгодно, но из головы не идет...

но есть нюанс - к нему не проведена электрика.
Сама электрика явно есть недалеко - это двор жилого дома.

Киевэнерго имеет процедуру присоединения(ниже) НО НЕЯСНО СКОЛЬКО ЭТО СТОИТ? кто-то уже проходил этот путь? насколько это все реалистично?
расходы в размере 1-10 тыс грн?
10-100 тыс грн или больше?
ну и по времени ...


Етапи приєднання до електромереж:
1) Ви подаєте нам заявку на приєднання до електромереж в центрі обслуговування клієнтів або на сайті: https://connect.dtek-kem.com.ua/new-app/step-one
2) Ми підготуємо для вас договір приєднання та технічні умови, видаємо рахунки на оплату приєднання і додаткових послуг (прилад обліку, установка приладу обліку при необхідності)
3) Ви підписуєте договір приєднання та технічні умови, оплачуєте рахунки за приєднання та додаткові послуги (прилад обліку, установка приладу обліку при необхідності)
4) Ми проводимо будівельно-монтажні роботи
5) Укладаємо договір споживача на розподіл електричної енергії
6) Ми підключаємо електроенергію на Ваш об'єкт
7) Ви укладаєте договір з постачальником послуг електричної енергії
AlexAudiCoupe | V.I.P. ***
Re: Присоединить гараж к электромережи - сколько стоит?
[Re: Vlad] 1 июня 2021 в 20:11
Vlad 01.06.2021 17:09 пишет:

коллеги,
есть неподалеку от моего многоэтажного дома гараж в продаже.
не скажу что как-то особо выгодно, но из головы не идет...

но есть нюанс - к нему не проведена электрика.
Сама электрика явно есть недалеко - это двор жилого дома.

Киевэнерго имеет процедуру присоединения(ниже) НО НЕЯСНО СКОЛЬКО ЭТО СТОИТ? кто-то уже проходил этот путь? насколько это все реалистично?