autoua
Это мобильная версия форума. Перейти на обычную версию форума ×
Вход
Autoua.netФорумПроблеми на дорогах

Побаяним по круговому движению..... (3/3)

Джек | Супер писатель! **
Re: Побаяним по круговому движению.....
[Re: Star] 26 декабря 2008 в 10:51
В ответ на:

Нда - действительно висят... Я смотрел на следующий столб - а он на предыдущем висит оказывается... Приношу вам свои извинения, был не прав

Я фотографии разместил и написал об этом случае, не для того чтобы получать извенения, а чтобы народ меньше попадался на такие "постановы"....
Так, что ненадо извенений
Drunkard | **
[Re: Джек] 26 декабря 2008 в 11:05
В ответ на:

Несколько иначе, это как?
Подскажите, если вам нетрудно...

Подсказывал уже.
[Re: Drunkard] 26 декабря 2008 в 12:35
В ответ на:

В ответ на:

Несколько иначе, это как?
Подскажите, если вам нетрудно...

Подсказывал уже.

Спасибо!
Буду благоарен если просмотрите и потправите вот это:

До Подільского районного суду,
м. Києва, вул. Хорива, 21
Заявник: Д***** Олександр В******,
що проживає за адресою:
м. Київ, вул. *******************.
Номер засобу зв’язку, тел: *********
Заінтересована особа:
ВДАІ Шевченківського району м. Києва,
місцезнаходження:
м. Києв, вул Олегівська 32

АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗИВ
НА ПОСТАНОВУ У СПРАВІ ПРО АДМІНІСТРАТИВНЕ ПРАВОПОРУШЕННЯ

Постановою АА 05****4 по справі про адміністративне правопорушення винисеною інспектором ДПС Шевченківского РУ пр-ком Г****ко В****ом С*****чом
від "17" грудня 2008 р. на мене було накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу у розмірі 450 гривень за адміністративне правопорушення, передбачене ч. 2 ст. 122 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Так, вбачається, що я керуючи автомобілем по пр. Перемоги здійснив лівиий поворот на вул. Щербакова не зайнявши крайнє ліве положення на проїзній частині, чим порушив пункт 10.4 ПДР України.