Езжу на моте с 15 лет уже 15 лет))) Очень нервы успокаивает! Но одно но - я езжу только по трассе, или за городом! В Киеве нет у меня уверенности в соседях по дороге! А для мота это очень важно!
Тобто не починати?)) В місті ? Чи взагалі? Якщо взагалі - то недоречне зауваження, бо на моті я навчився їздити ще до того як на автівку сів! А щодо їзди у місті, то є декілька стримуючих факторів! Вищенаведений. Також відсутність категорії А (звісно це не проблема і вирішити легко). Та й рідні ставляться до моєї забави не дуже... Ну ще й до того він незареєстрований))) Короче повний набір!
melanvi 22.04.2014 22:32 пишет: В місті ? Чи взагалі? відсутність категорії А (звісно це не проблема і вирішити легко). Ну ще й до того він незареєстрований))) Короче повний набір!
melanvi 22.04.2014 22:32 пишет: В місті ? Чи взагалі? відсутність категорії А (звісно це не проблема і вирішити легко). Ну ще й до того він незареєстрований))) Короче повний набір!
мати божа
Ну як уже на те пішло і така канітєль, то може підкажете, шановні форумчани як зареєструвати мот, який жодного разу не був на обліку! Днєпр зветься)) Скільки це зараз коштує?
melanvi 22.04.2014 21:44 пишет: Езжу на моте с 15 лет уже 15 лет))) Очень нервы успокаивает! Но одно но - я езжу только по трассе, или за городом! В Киеве нет у меня уверенности в соседях по дороге! А для мота это очень важно!
Какое забавное заблуждение. Как показал "опыт сын ошибок трудных и гений парадоксов друг" у меня уже вторая городская(город и окрестности до 30 км) осьмушка "обкусанная" по кругу, но сам цел, 50/50 если учитывать плотность транспортного потока. Да и чем динамичнее мотор тем больше шансов уклонится , проверено. Осьмушки хороши экономичностью и тем что на мои покачто никто не зарился особо.