Никакой природы, щас авиа дешевле бензина!! Дешевле гараздо седана В городе удобнее + больше воздуха в салоне+ зимой на стоянку пришел завел и поехал- не нужно разгребпть снег перед колесами и дверью)))
1. чтобы удобно садиться в машину и вылазить из нее 2. чтобы можно было залазить на бордюры 3. чтобы зимой было ок 4. чтобы на рыбалке было ок 5. чтобы видеть дальше 6. чтобы плевать на тот период, когда в Киеве и Украине в марте дороги в дырках
Leclerc 16.10.2019 10:11 пишет: Набросайте,пожалуйста,по каким причинам люди покупают кроссоверы? 1. Выезд на природу,часто 2.
Я б розділив окремі особливості кросовера і потребу у них. 1) Повний привід - якщо треба постійно заїжджати узимку на слизькі вулиці із нахилом, яких багато у центрі (та і не у центрі) Києва; - потреба регулярно відвідувати місця за межами міста, де дороги часто взагалі не мають твердого покриття; - можливість не тільки запаркуватися, але і виїхати із такого місця узимку у тих місцях, де сніг майже не розчищають; -... 2) Збільшений дорожній просвіт і зручні передній та задній звіси - можливість їздити по більшості вулиць Києва, інших міст України та по міжміських трасах не об'їжджаючи кожну ямку; - часті виїзди на природу; - можливість паркуватися із виїздом на бордюр (мова не про бидлопаркування - наприклад на Бастіонній біля казначейства і навпроти є офіційні розмічені місця для паркування, але на деякі місця на пузотерці не заїдеш/не з'їдеш не зачепивши чимось той бордюр); -... 3) Кузов, схожий на універсал, зручний для перевезення негабаритних вантажів (особливо з урахуванням вкрай обмеженої пропозиції авто із кузовами універсал у оф ділерів в Україні). 4) Висока посадка, що робить зручною не тільки процес посадки/висадки в авто (не треба нахилятися і буквально залазити у авто, як у звичайну пузотерку) а й кращу обзорність із-за керма. 5) ...
3. Высоко сижу далеко гляжу - удобнее садиться и выходить + обзорность. 5. Более энергоемкая подвеска, значительно выше профиль резины, больший клиренс, что в сумме дает большую уверенность что когда поймаешь яму не погнешь пороги, или не разрубаешь резину...
У меня универсал на пневме и полный привод получше чем у большинтва кроссовков, опять-же клиренс в макс позиции тоже выше... Не совсем понимаю зачем эти кроссоверы...
Хотя отцу как один из вариантов рассматриваю, спросите почему - отвечу потому что дешево.
мода, пошесть, все покупают и я куплю. Ну короче то, в чем большинство покупателей кроссоверов в жизни не сознаются. Особенно покупатели моноприводных кроссоверов.
Sashok_Accent 16.10.2019 10:38 пишет: мода, пошесть, все покупают и я куплю. Ну короче то, в чем большинство покупателей кроссоверов в жизни не сознаются. Особенно покупатели моноприводных кроссоверов.
Ну чому ж?. Наприклад у якомусь "пласкому як млинець" умовному Миколаєві повний привід може особливо і не потрібен (там і снігу набагато менше буває, аніж у Києві), а от кліренс з урахуванням стану доріг у місті та за його межами не завадить.
да ХЗ зачем. Не далее как 3 дня назад родственник купил аутлендер, говорит, что для наших дорог он лучше, выше и все такое. Я так не думаю, но он уверен. ХЗ, может в чем то он прав, на бровку по любому удобнее залазить.
Sashok_Accent 16.10.2019 10:38 пишет: мода, пошесть, все покупают и я куплю. Ну короче то, в чем большинство покупателей кроссоверов в жизни не сознаются. Особенно покупатели моноприводных кроссоверов.
Ну чому ж?. Наприклад у якомусь "пласкому як млинець" умовному Миколаєві повний привід може особливо і не потрібен (там і снігу набагато менше буває, аніж у Києві), а от кліренс з урахуванням стану доріг у місті та за його межами не завадить.
Sashok_Accent 16.10.2019 10:38 пишет: мода, пошесть, все покупают и я куплю. Ну короче то, в чем большинство покупателей кроссоверов в жизни не сознаются. Особенно покупатели моноприводных кроссоверов.
не хочется универсал, а хочется нормальный багажник
Sashok_Accent 16.10.2019 10:38 пишет: мода, пошесть, все покупают и я куплю. Ну короче то, в чем большинство покупателей кроссоверов в жизни не сознаются. Особенно покупатели моноприводных кроссоверов.
не хочется универсал, а хочется нормальный багажник
Sashok_Accent 16.10.2019 10:38 пишет: мода, пошесть, все покупают и я куплю. Ну короче то, в чем большинство покупателей кроссоверов в жизни не сознаются. Особенно покупатели моноприводных кроссоверов.
Ну чому ж?. Наприклад у якомусь "пласкому як млинець" умовному Миколаєві повний привід може особливо і не потрібен (там і снігу набагато менше буває, аніж у Києві), а от кліренс з урахуванням стану доріг у місті та за його межами не завадить.
оці страшилки про кліренс мене завжди смішать, враховуючи, що в моїх машин кліренсу вище за 14 см і не було ніколи і в Миколаєві я був неодноразово.
ну, во-первых, кросивых универсалов не так уж и много - мне лично только оллроад ауди нра. но и цена там другая во-вторых, действительно удобнее садиться/паковать/доставать и более правильные пропорции багажника. с полным - очевидно. если живешь за городом. с моно - в принципе, плюс шо не так стремно по горбылям ездить и колейности. -- я вообще не нахожу ничего интересного в универсалах. даже седаны с точки зрения эстетики мне ближе
Sashok_Accent 16.10.2019 10:38 пишет: мода, пошесть, все покупают и я куплю. Ну короче то, в чем большинство покупателей кроссоверов в жизни не сознаются. Особенно покупатели моноприводных кроссоверов.
Ну чому. Наприклад у якомусь "пласкому як білн" умовному Миколаєві повний привід може особливо і не потрібен (там і снігу набагато менше буває, аніж у Києві), а от кліренс з урахуванням стану доріг у місті та за його межами не завадить.
Живу за городом, работаю в городе. Езжу на пузотерке. Клиренс - 160 мм. Вообще не испытываю проблем. В том числе - с бровками. Да, залетать и лихо спрыгивать не получится, аккуратненько надо, но это не критично, я считаю. Уверен, большинство киевских кросовков ни разу с асфальта не съезжало. Ну, максимум - в первые месяцы владелец ворвался в какое-то поле, потому что может. Чисто потестить свой мега внедорожник А суровые киевские зимы... за одну только разницу в стоимости резины можно в дни суровых снегопадов брать отпуск за свой счет и сидеть спокойно дома Добавить сюда еще всё остальное, что у кросовка дороже, и еще в плюсе останешься и нервы сохранишь. Да, есть небольшой процент жыповодов, которым он реально нужен, но большинство их покупает, потому что прикольно. И в этом нет ничего плохого, просто не надо себя обманывать
Sashok_Accent 16.10.2019 10:38 пишет: мода, пошесть, все покупают и я куплю. Ну короче то, в чем большинство покупателей кроссоверов в жизни не сознаются. Особенно покупатели моноприводных кроссоверов.
Ну чому ж?. Наприклад у якомусь "пласкому як млинець" умовному Миколаєві повний привід може особливо і не потрібен (там і снігу набагато менше буває, аніж у Києві), а от кліренс з урахуванням стану доріг у місті та за його межами не завадить.
оці страшилки про кліренс мене завжди смішать, враховуючи, що в моїх машин кліренсу вище за 14 см і не було ніколи і в Миколаєві я був неодноразово.
ну не один раз и постоянно жить разные вещи к сожалению тенденция к херовым дорогам сохраняется, и например поехать банально в херсон мне на х1 намного приятнее, чем на мазде, ибо там открывает филиал кировоградской трассы
Sashok_Accent 16.10.2019 10:38 пишет: мода, пошесть, все покупают и я куплю. Ну короче то, в чем большинство покупателей кроссоверов в жизни не сознаются. Особенно покупатели моноприводных кроссоверов.
Ну чому ж?. Наприклад у якомусь "пласкому як млинець" умовному Миколаєві повний привід може особливо і не потрібен (там і снігу набагато менше буває, аніж у Києві), а от кліренс з урахуванням стану доріг у місті та за його межами не завадить.
оці страшилки про кліренс мене завжди смішать, враховуючи, що в моїх машин кліренсу вище за 14 см і не було ніколи і в Миколаєві я був неодноразово.
Навіщо називати це "страшилками"? Це банальна звичка не звертати увагу на відносно дрібні дефекти та особливості дорожнього покриття, яке виробляється у процесії їзди на авто із кліренсом у 20 см. Якщо їдеш у той же Миколаїв із Києва десь у червні/липні, то за Вознесенськом там фури банально видавлюють у асфальті колію, у в деяких місцях посередині тієї колії асфальт має на собі усі кольори веселки завдяки фарбі, яку обідрали там з бамперів власники пузотерок. У мене в родині дві автівки - з кліренсом 213 та десь 135 мм так таки різниця є навіть у центрі Києва, як доводиться їхати і як себе відчуваєш за кермом однієї або іншої. І не на користь тієї, де кліренс менше.
дилер фольца говорит, что недавно проводили большие опросы, и результат - сезаны/универсалы уныло выглядят, а кроссоверы выглядят "свежее и моднее". как результат - универсалы разлетаются, как горячие пирожки - но в 90% - на юрлица. а кроссоверы берут физики.