1. Передісторія. Отже, як я до такого дійшов? Все почалося із Daewoo Sens, потім Daewoo Lanos і, нарешті, Seat Toledo 2008. По кожній автівці міг би писати досить довго, але зупинюся трохи на останній, яка мене затягнула в касту VAG-офілів. Чудова та надійна автівка на базі Golf 5, формату качконоса (мінівено-універсало-хетчбеко-седано нотчбек) дійсно класний, місткий, із чудовою керованістю, великим і зручним багажником. Seat був куплений в 2014 році із пробігом 100т. км. та прослужив до 190т.км. Звичайно він обслуговувався та на нього витрачалися кошти, але в основному ніколи не підводив.


Чому вирішим його міняти? По-перше на разі у мене більше трасові подорожі, а старий Євро-2 1.6 мотор із 100 к.с. та механічною 5-ст. коробкою передач ніяк не додавали комфорту чи впевненості при їзді. Так при 130 км\год на тахометрі вже було 4+ тис.об. та після 13 годин такої їзди було надзвичайно важко. Про обгони на українських дорогах із такою потужністю та великим парусним кузовом краще було б не згадувати, адже адреналін не давав засипати протягом дороги досить гарно. По-друге автівці вже 12 років і так чи інакше це давалося взнаки – то реле, то датчик… трохи це почало набридати. По-третє, вже хотілося нового, більш сучасного авто із більшою кількістю плюшок. Таким чином я постав перед вибором, який напевне кожен із власників мав.
Змінено leobos (22:40 06/02/2021)