Це буде 9те чи 10те авто. але попередні автівки купляв швидко і без тяжких роздумів а тут застряг. Їздив раніше і на Тойотах, і корейський бегемот був, Пассат Б6/Б7 (в якості другого водія) була робоча лошадка Кадді, а зараз маю Touran та свіжу Vitara.
Тобто дуже прості та відносно дешеві в обслузі авто. Туран вже старий і проситься на пенсію, Вітара просто мала (сімейство росте), обидва давно не відповідають бажаному рівню комфорта, функціонала, та задоволенню від експлуатації та володіння.
Перспектива обслуговування авто більше 10 років та/або 200 000 км пробігу в купі з вищим класом авто дещо шугає. Але те що можна купити в автосалоні за такі гроші в принципі не вартує своїх коштів відпочатку, та і по класу не проходить (максимум Х Трейл чи Рав4 в середній комплектації, навіть Тігуан набагато дорожчий). Тобто для нового авто класу щонайменш Тігуану потрібно підняти планку бюджету до 40 куе. і змиритись з шаленим падінням вартості перші 5 років.
Визначитись вкрай важко бо давно не вникав в авторинок. Авто планується на 4-5 років не більше.
Маю досвід обслуговування і у офіціалів і в клубних СТО і в гаражах. Звичайно перевагу надаю плановому обслуговуванню, так щоб двічі в рік (маю пробіг 20 000 в рік) заїхати поміняти все що треба без економії на запчастинах та кваліфікації робіт.
Можу дозволити собі вкласти планово велику суму на необхідний ремонт щоб біда не спіткала там де її можна було уникнути (ДТП не рахується).
"Гаражні експерти нашого села" радять однозначно японців - ходова надійніша, запчастини дешевші, сюрпризів по електроніці мінімум. Відразу вкласти пару тройку кілобаксів і не ждати нежданчиків. Через 5 років продати буде легше ніж німця. Да, салон такий собі, да не буде певних опцій, дизайн на любителя, кузов та ЛКП таке собі... Зато силова установка та АКП на віка. І звісно там буде здебільшого прожорливий бензиновий мотор, швидше за все вже з газом від попереднього власника. Кузов після наших доріг та експлуатації буде завідомо в гіршому стані. Крім того, якщо не брати до уваги битків з США то вибір Тойоти в Україні навіть 2008 років це буде важкий процес (угондошені екземпляри, переоцінені, пробіги скручені ітд). Без професійних підбірщиків не обійтись.
У Туарега/Ку5 буде все зручно, красиво, ідеалстан, сів і поїхав, габарити адекватні (не баржа), кузов теж трохи надійніше, тобто ходова і загальний стан "свіжопригнаних" буде при більших пробігах в кращому стані, але підозрюю що ходова буде сипатись швидше, запчастини дорожчі, мотор та коробка після європейських пробігів 200-250 ткм попросять грошей на ремонти, ну а ліквідність при перепродажі завідомо гірша. Зато авто можна відносно швидко пригнати під замовлення чи обрати із свіжопригнаного,а пробіг та сервіс перевірити по базі ВАГа. Тобто це не зовсім кіт в мішку на відміну від японців, які катались в Україні.
Варіанти типу седан, хетч,універсал,електрокар, РеноПежоСітро та іншу екзотику відпочатку відфільтрував (немає коли експерементувати та шукати нові пригоди). Вищезгадані автівки доводилось бачити в роботі, в якості пасажира, повноцінні тестдрайви попереду.
Розвійте або підтвердіть, будь ласка, мої стереотипи, особливо хто заємається автоподбором, обслуговуванням, експлуатацією з великими пробігами, короче хто в темі.
Хочеться зробити раціональний вибір тобто отримати в підсумку те, чого чекав і на що розраховував.



