Із самого головного, повний привід, розхід до 8л дизеля або еквівалент, автомат класичний, нормальна комплектація, вік від 12-13 року. Поки що аналогів Колеосу не бачу, або погано дивлюсь після річного бану. Якщо ГБО, то балон під днищем, щоб не займав в багажнику місця. В ідеалі Шкода або Гольф, але там ціни за нормальний варіант від 14-15 тис.
Re: Паркетник або кросс-універсал до 12тис. на акпп.
[Re: juiT] 30 января 2023 в 21:59
Колеос буде на варіаторі, там не ставили класичних автоматів. Туксон 1 покоління буде на класичному автоматі або Тігуан 1 покоління (тут треба дивитися, щоб не натрапити на коробку ДСГ) на 6-ступеневому Айсіні. Ще можна Санта Фе 2 покоління 2.2 CRDI, там теж класичний автомат. Ще різні Субару є, але там повний привід постійний, не дуже економічно.
Re: Паркетник або кросс-універсал до 12тис. на акпп.
[Re: vitaxa2006] 31 января 2023 в 10:50
vitaxa2006 30.01.2023 21:59 пишет:
Ще різні Субару є, але там повний привід постійний, не дуже економічно.
Субару не пройде в забаганки тс не через витрати палива які у них істотно не відрізняються від аналогічних за типом двигуна і вагою паркетників з парт-тайм 4х4. Може навіть і менше будуть споживати за мазду або хюндаї. У субару дизеля були вкрай нетривалий період і вкрай невдалий двигун вийшов. І знайти на вторинному ринку дизельний субару той ще квест. І автомат там був дуже давно і переважно 4 ст (були 5 ст. на аутбеку але також нечасто). А так у всіх субару варіатор, а тс проти такого.
Re: Паркетник або кросс-універсал до 12тис. на акпп.
[Re: juiT] 31 января 2023 в 11:11
juiT 24.01.2023 22:08 пишет: Із самого головного, повний привід, розхід до 8л дизеля або еквівалент, автомат класичний, нормальна комплектація, вік від 12-13 року. Поки що аналогів Колеосу не бачу, або погано дивлюсь після річного бану. Якщо ГБО, то балон під днищем, щоб не займав в багажнику місця. В ідеалі Шкода або Гольф, але там ціни за нормальний варіант від 14-15 тис.
Мазда CX-5, але пробіг в цьому бюджеті буде 200+К або біток зі штатів за іншими вимогами пасує
Ще є такі непогані економ варіанти: SsangYong Korando, Kyron, Action
В ідеалі Шкода або Гольф, але там ціни за нормальний варіант від 14-15 тис.
То купляєш повноприводну А5-А7, або Г6-Г7, ставиш туди аллтрековські пружини + резю 215/60/16 або 215/55/17 і маєш... Робили таке для певних цілей нещодавно - результат перевищив сподівання. Проект Октігуан))
Re: Паркетник або кросс-універсал до 12тис. на акпп.
[Re: markush] 31 января 2023 в 16:11
markush 31.01.2023 15:31 пишет:
juiT 24.01.2023 22:08 пишет:
В ідеалі Шкода або Гольф, але там ціни за нормальний варіант від 14-15 тис.
То купляєш повноприводну А5-А7, або Г6-Г7, ставиш туди аллтрековські пружини + резю 215/60/16 або 215/55/17 і маєш... Робили таке для певних цілей нещодавно - результат перевищив сподівання. Проект Октігуан))
Правда таких автівок на ринку, ще й не ушатаних в хлам, практично немає. А так - гарний варіант.
Re: Паркетник або кросс-універсал до 12тис. на акпп.
[Re: harald67] 31 января 2023 в 17:49
harald67 31.01.2023 16:11 пишет:
markush 31.01.2023 15:31 пишет:
juiT 24.01.2023 22:08 пишет:
В ідеалі Шкода або Гольф, але там ціни за нормальний варіант від 14-15 тис.
То купляєш повноприводну А5-А7, або Г6-Г7, ставиш туди аллтрековські пружини + резю 215/60/16 або 215/55/17 і маєш... Робили таке для певних цілей нещодавно - результат перевищив сподівання. Проект Октігуан))
Правда таких автівок на ринку, ще й не ушатаних в хлам, практично немає. А так - гарний варіант.
100%! Але їх за 12 кб не купиш навіть у Німеччіні без рощмитнення.