Я дуже лояльно ставлюся до цього маркетплейсу. Але, завжди є "але". Треба знати міру у нажучуванні покупців. "зірки" рейтингу, що базуються на відгуках покупців, останніми днями отримали "градієнтну" заливку, тож було розмито грань фактично у одну зірку. Великий привіт Slava on Marea
SZ 12.04.2023 23:46 пишет: Я дуже лояльно ставлюся до цього маркетплейсу. Але, завжди є "але". Треба знати міру у нажучуванні покупців.
джаст е бізнес
як людина, яка трішки має відношення до є-коммерс, скажу, що реальних відгуків там відсотків 5-10. Усе інше ботоферми пишуть, у тому числі на замолення постачальників товару, та за їх грощі. відробляют макретфонди вєндоров. не дивує - як з'явився там у продажу співзвучний бренд з трьох літер - він відразу став топом и поляріті )))
SZ 12.04.2023 23:46 пишет: Я дуже лояльно ставлюся до цього маркетплейсу. Але, завжди є "але". Треба знати міру у нажучуванні покупців.
джаст е бізнес
як людина, яка трішки має відношення до є-коммерс, скажу, що реальних відгуків там відсотків 5-10. Усе інше ботоферми пишуть, у тому числі на замолення постачальників товару, та за їх грощі. відробляют макретфонди вєндоров. не дивує - як з'явився там у продажу співзвучний бренд з трьох літер - він відразу став топом и поляріті )))
Потрібно дати їм ідею, щоб під відгуком, була інформація про акаунт клієнка, кількість отриманих замовленнь та/або орієнтовна вартість всіх його замовлень, так одразу нульових ботів відкинуть.
SZ 12.04.2023 23:46 пишет: Я дуже лояльно ставлюся до цього маркетплейсу. Але, завжди є "але". Треба знати міру у нажучуванні покупців.
джаст е бізнес
як людина, яка трішки має відношення до є-коммерс, скажу, що реальних відгуків там відсотків 5-10. Усе інше ботоферми пишуть, у тому числі на замолення постачальників товару, та за їх грощі. відробляют макретфонди вєндоров. не дивує - як з'явився там у продажу співзвучний бренд з трьох літер - він відразу став топом и поляріті )))
та я тоже там "поруч стояв") знаю, що і як. У Розетки ще норм з відгуками. А от у того ж самого MOYO - суцільна синтетика) Але ота вигадка із зірочками, на мою особисту думку, тільки ніведює їх початкове призначення.
SZ 12.04.2023 23:46 пишет: Я дуже лояльно ставлюся до цього маркетплейсу. Але, завжди є "але". Треба знати міру у нажучуванні покупців. "зірки" рейтингу, що базуються на відгуках покупців, останніми днями отримали "градієнтну" заливку, тож було розмито грань фактично у одну зірку. Великий привіт Slava on Marea
SZ 12.04.2023 23:46 пишет: Я дуже лояльно ставлюся до цього маркетплейсу. Але, завжди є "але". Треба знати міру у нажучуванні покупців. "зірки" рейтингу, що базуються на відгуках покупців, останніми днями отримали "градієнтну" заливку, тож було розмито грань фактично у одну зірку. Великий привіт Slava on Marea
а до чого тут Slava on Marea
То наче нік Чечоткіна був. А ви з якою метою цікавитеся?
DmitryPassat 13.04.2023 10:30 пишет: а до чого тут Slava on Marea
SZ 13.04.2023 10:47 пишет: То наче нік Чечоткіна був. А ви з якою метою цікавитеся?
Невже ви наївно думаєте , що В'ячеслав це зробив? По друге, що він буде читати та й по відгуку фтуа давати вказівки на "поверніть все назад?" Людина власник бізнесу. В нього зовсім інші KPI до уваги.
Вони погані, тобто реальні відгуки не публікують, тільки з пошаною можна писати
- не зовсім так. я бачив багато поганих відгуків на Розетці. Просто, можливо, фільтрується не все, або я ще не зрозумів, що саме там за фільтри, і як вони працюють. Реально, на Розетці коли б не найвища кількість реальних відгуків. Це, мабуть, чи не єдиний магазин, де я завжди шукаю відгуки.
DmitryPassat 13.04.2023 10:30 пишет: а до чого тут Slava on Marea
SZ 13.04.2023 10:47 пишет: То наче нік Чечоткіна був. А ви з якою метою цікавитеся?
Невже ви наївно думаєте , що В'ячеслав це зробив? По друге, що він буде читати та й по відгуку фтуа давати вказівки на "поверніть все назад?" Людина власник бізнесу. В нього зовсім інші KPI до уваги.
Завжди знайдеться той, хто у випадку коли не розуміє іронію, вмикає "режим вахтьора"))))