На подарунок одному меломану хочу купити вініловий диск?
Бажано сучасний. Тільки от не знаю де вони продаються.
Підкажіть, будь ласка.
На подарунок одному меломану хочу купити вініловий диск?
Бажано сучасний. Тільки от не знаю де вони продаються.
Підкажіть, будь ласка.
від звичайного якісного неперетиснутого цифрового носія він буде відрізнятися лише гіршою якістю звукуМожна подумати, що якщо ото все було зроблено лише на аналогових пристроях, то воно буде краще ніж цифрове..
воно буде краще ніж цифрове.воно було інше, істотно інше. сьогодні мабудь це і шукають.
Будь яка "іншість" має свою характеристику. В порівнянні з цифровими носіями вініл відрізняється:воно буде краще ніж цифрове.воно було інше, істотно інше. сьогодні мабудь це і шукають.
від звичайного якісного неперетиснутого цифрового носія він буде відрізнятися лише гіршою якістю звукуМожна подумати, що якщо ото все було зроблено лише на аналогових пристроях, то воно буде краще ніж цифрове..
Фанати вінілу пруться від "пісочку", а не від якості звука.
Будь яка "іншість" має свою характеристику. В порівнянні з цифровими носіями вініл відрізняється:воно буде краще ніж цифрове.воно було інше, істотно інше. сьогодні мабудь це і шукають.
1. Захмарно поганим розділенням стерео-каналів. Задля компенсації цього недоліку раніше часто розкидували інструменти так аби вони звучали лише з одного каналу.
2. Вже згаданий "пісок". Кожне прослуховування додає "піску".
3. Звужений динамічний діапазон. Треба тонкомпенсувати.
4. Гул двигуна програвача.
На початку 1980-х усіх цих недоліків, якщо ще й платівка не запиляна, вже не було.Цікаво, як можна цього позбутися, бо все це - конструктивні недоліки (про динамічний діапазон - можливо і позбулися, але все інше..)?
На початку 1980-х усіх цих недоліків, якщо ще й платівка не запиляна, вже не було.Цікаво, як можна цього позбутися, бо все це - конструктивні недоліки (про динамічний діапазон - можливо і позбулися, але все інше..)?
Сходил в магазин Ямаха. там вживую вьіставленьі диски
На початку 1980-х усіх цих недоліків, якщо ще й платівка не запиляна, вже не було.Цікаво, як можна цього позбутися, бо все це - конструктивні недоліки (про динамічний діапазон - можливо і позбулися, але все інше..)?
Як позбулися вад звуку - хз. Я просто у ті роки був активним відвідувачем київської "балки" (тіньового ринку грамплатівок) то чув істотну відмінність у звуку описаного тобою "псевдостерео" (коли одні інструменти записувалися і звучали з одного каналу, а вокал з іншого) - так були записані платівки Бітлз, раннього Ролінг стоунз і т.п. тих років і справжнього стерео кінця 1970-х, початку 1980-х. Там навіть були такі ефекти коли звук одного з інструментів плавно перетікав з одного каналу до іншого і навпаки. Відомий диск Pink Floyd "The dark side of the Moon" в якому звукорежисером був Алан Парсонс взагалі був записаний і виданий на грамплатівці в форматі "квадро". Але квадропрогравачів вінілу у нас не було в принципі і тому насправді цю версію я зміг прослухати лише скачавши з інету оцифровану версію в форматі DVD-audio.
Щодо звуку двигуна програвача вінілу - навіть у совкових програвачах вищого класу його вже не було чути. А наприклад у моєї Електроніки УП 017 взагалі була якась схема типу сучасних пральних машин LG, де двигун складався з окремих рознесених елементів і був прямий привод, електронне регулювання швидкості і не було пасику.

...
Цікаво, як можна цього позбутися, бо все це - конструктивні недоліки (про динамічний діапазон - можливо і позбулися, але все інше..)?
Як позбулися вад звуку - хз. Я просто у ті роки був активним відвідувачем київської "балки" (тіньового ринку грамплатівок) то чув істотну відмінність у звуку описаного тобою "псевдостерео" (коли одні інструменти записувалися і звучали з одного каналу, а вокал з іншого) - так були записані платівки Бітлз, раннього Ролінг стоунз і т.п. тих років і справжнього стерео кінця 1970-х, початку 1980-х. Там навіть були такі ефекти коли звук одного з інструментів плавно перетікав з одного каналу до іншого і навпаки. Відомий диск Pink Floyd "The dark side of the Moon" в якому звукорежисером був Алан Парсонс взагалі був записаний і виданий на грамплатівці в форматі "квадро". Але квадропрогравачів вінілу у нас не було в принципі і тому насправді цю версію я зміг прослухати лише скачавши з інету оцифровану версію в форматі DVD-audio.
Щодо звуку двигуна програвача вінілу - навіть у совкових програвачах вищого класу його вже не було чути. А наприклад у моєї Електроніки УП 017 взагалі була якась схема типу сучасних пральних машин LG, де двигун складався з окремих рознесених елементів і був прямий привод, електронне регулювання швидкості і не було пасику.
То пишуть хто не в курсі
Зараз підіймаю з небуття свою АРИЯ-102. Мотор багатокатушечний, плата керування на частоній схемі.
Але щось не їде. Купив на запчастини задешево ще одну, привід в ідеалі, інше розбито. Перекинув в свій корпус - перестало працювати. Курю схему тепер.
Такий собі програвач та Арія. Якщо заморочуватися то я б шукав або Електроніку 017, Або Корвет 038
Ще й нову головку б придбав, але ж іі ще треба буде відюстувати. Колись у мене навіть була спеціальна платівка для цього, але давно викинув.
Такий собі програвач та Арія. Якщо заморочуватися то я б шукав або Електроніку 017, Або Корвет 038
Барахло та арія , в мене теж така колись була . Для них ще потрібен унч з фонокоректором