Я зробив. Ту зиму дуже виручило. Там особливо нічого складного. Ставиться карбюратор-редуктор, підключається газ товстим шлангом. Якщо не боятися проблем з газовщиками, виконувати все по техніці безпеки, трошки підшаманити подачу газу, все працює дуже непогано. Головне, щоб генератору вистачало газу і не навантажувати на повну потужність. Я навіть наловчився запускати на газу
Скоріше за все нема сенсу заморочуватись. Особливо з магістральним газом. Економія суттєва, але багото і складнощей. З балонним газом трохи простіше. Я займаюсь газовими котлами вже давно, мені цікава така тема, тому і вирішив спробувати. Заводиться на газу погано, треба приловчитись. За зиму я зекономив якусь суму коштів, але якщо здохне генератор - воно того не варте. Якби постійно він молотив на якомусь виробництві і генератор був як розхідник, тоді інша справа. Або з бензином зовсім туго, як було в тому році
Ні, не можна. Перед запуском на газу необхідно злити залишок бензину з карбюратора, для цього нам встановлено спеціальний кран.
У мене на 3 кВт генераторі з минулої зими стохть газовій карбюратор, для запуску на магістральному газі необхідно підібрати положення дроссельної засувки, в мене запускається та працює на середньому положенні, та можливо підрегулювати положення перемикача LPG-природній газ. Запускається без проблем (навіть у мороз).
в інструкції до газового карбюратора написано: "обовязково злити", але якщо маєте час та натхнення, можете поесперементувати, результат експерементів розкажете.
я вже написав, маєте час та натхнення, експерементуйте, в мене запускається на газу без жодних проблем, тому паливний бак тримаю порожнім.Так а в чому небезпека такого запуску з бенза, потім перехід на газ? Хіба це нерівноцінно порожньому баку ?
. А, наприклад, дружина навряд так запустить, тоді краще зразу на бензині. В мене генератор з стартером, але акумулятор був не першої свіжості, в морози не дуже жваво крутив