Ну що, на днях вискочило повідомлення що треба залити AdBlue, і через декілька годин після цього пішли помилки engine fault, repair needed та emissions fault, starting not possible in 1100km.
Зненацька. Долив 10л адблу, не помогло.
Заїхав до офіціалів, там сказали каталізатор під заміну (разом з фап фільтром).
Цінник мама не горюй, 2.2к євро не враховуючи діагностику.
Питаю, в чому причина такого скорого виходу з строю каталізатора - розводять руками.
FAP(DPF) фільтр також не ясно, буквально 4 місяці тому машинка бігала по трасі, тапку в пол періодично роблю, щоб прожигати.. містика.
Вичитав в інеті, що також може бути через неякісне пальне, але наче норм заправка, брендована та відома..
Що я не так роблю?
Вирізати кат, відключати, перепрошивати не пропонувати.