Makovsky 19.09.2024 20:59 пишет: На пневмі/ з дотяжками, газовой панорамой...як альтернатива сумній Тесла ))) Чи то я дуже психанув?
Якось одних азіатів цінять за простоту та надійність, але тими азіатами є перевірені японці. А якщо тут мова про новачків авторинку, які перед цим ніяк не асоціювалися зі словом "надійність", то чи варто відразу ускладнювати комплектацію, зокрема щодо пневми, "дотяжок"... ? Чи там сильно бідніша молодша комплектація? До речі, десь читав, що начебто саме Зікр погрожував блокувати автомобілі, призначені для китайського ринку, які вивезли на експорт з якоїсь дати.
Makovsky 19.09.2024 20:59 пишет: На пневмі/ з дотяжками, газовой панорамой...як альтернатива сумній Тесла ))) Чи то я дуже психанув?
Навіть якщо відкинути фактор того, що відправляти свої немалі гроші в країну-ключового партнера рашки і яка фактично проти нас, то така собі затія, невже охота ризикнути $50К з машиною, по якій нульова сервісна підтримка і крайних не знайдеш, якщо що? От не можу зрозуміти цих відчайдушних людей. Хай навіть на оглядах цьому Zeekr оди співають. Якщо Тесла сумна, то такий варіант з невеликим пробігом ничже буде геть не сумний. Витягнути ПДВ при експорті - і не дуже сильно дорожче Зікра вийде.
nosatiy 20.09.2024 06:53 пишет: вчера видел джип Li Xiang запас хода на електрике 215км запас хода с 1.5 бензиновым мотором 1300 км расход при этом около 6л
alexkit 20.09.2024 10:04 пишет: Тоже обратил внимание, что в Бундесе теслы х по притным ценам, хотя и понятно, у них электрика дорога
В Німеччині електрички втрачають в ціні просто катастрофічно і тому їх вигідно брати трохи б/у. Плюс ПДВ можна витягнути багато де Ось ця машина коштувала новою більше 90 тис євро. За рік і 10 тис. км. пробігу подешевшала на 40 тис. євро.
alexkit 20.09.2024 10:04 пишет: Тоже обратил внимание, что в Бундесе теслы х по притным ценам, хотя и понятно, у них электрика дорога
В Німеччині електрички втрачають в ціні просто катастрофічно і тому їх вигідно брати трохи б/у. Плюс ПДВ можна витягнути багато де Ось ця машина коштувала новою більше 90 тис євро. За рік і 10 тис. км. пробігу подешевшала на 40 тис. євро.
Та ні, там всі електрички так втрачають, особливо із премільного сегменту. У нас он Audi e-tron просто пачками возять, тому що двухрічна з мізерним пробігом 30-40 тис євро в Німеччині виходить. А нові вони стояли під 80 кілоєвро. На Ріа зараз в продажу 450 e-tron зараз стоїть, із них битків тільки 100 машин.
nosatiy 20.09.2024 06:53 пишет: вчера видел джип Li Xiang запас хода на електрике 215км запас хода с 1.5 бензиновым мотором 1300 км расход при этом около 6л
alexkit 20.09.2024 10:04 пишет: Тоже обратил внимание, что в Бундесе теслы х по притным ценам, хотя и понятно, у них электрика дорога
В Німеччині електрички втрачають в ціні просто катастрофічно і тому їх вигідно брати трохи б/у. Плюс ПДВ можна витягнути багато де Ось ця машина коштувала новою більше 90 тис євро. За рік і 10 тис. км. пробігу подешевшала на 40 тис. євро.
а що це за сайт де ви дивитесь? цікавий доречі мерс