autoua
×
Это мобильная версия форума. Перейти на обычную версию форума ×
Вход
zizudm | опытный писатель *
E-tron чи модель Y чи …
17 декабря 2024 в 11:48
Ще до великої війни міцно думав пересісти на електрику. Зараз знову виникло таке бажання. Вхідні данні - приватний будинок, 15кВт потужності – тобто інфраструктура наявна (аби світло було). На роботі є парковка з розеткою і постійна електрика, в крайньому випадку за робочий день 15-20 кВт зайде. Авто дружини ДВЗ.
Надаю перевагу паркетникам (за останні 2-3 роки в сім’ї були QX70, Murano, Grand Cherokee, зараз звичайний Cherokee і Roque).
Першочергове розглядав Model3 як вхід, але покатав пару тижнів в оренді – замала для мене, не критично але жорстка. Потім думав взяти Honda MNV нову, але бачу що вона втрачає у вартості + проблеми з корозією (хоча остаточно не відклав цей варіант) ну і не дуже їде.
Вирішив трохи розширити бюджет і дотягнутись до базової Мodel Y (поки базово її розглядаю).
Знайомий дав день поїздити на своєму Etroni. Сподобалась м’якість ходу, салон шикарний (порівняно з Y). Він його приганяв з ЄС, зараз вже 100 тис пробігу, готовий віддати мені за адекватні кошти (типу плюс мінус низ ринку).
Трішки ознайомився з Etron і виявилось, що в обслуговуванні він набагато дорожчий Тесли. Типу там щось 200-250 дол ТО на офіційному сервісі, якийсь конденсат в моторах і тп. Це не критично, але для себе розглядаю електричку як раз з точки зору мінімальних витрат на експлуатацію (тут якраз Тесла з доступністю і вартістю зч топ)
Коротше звертаюсь за порадою. В кого є досвід експлуатації Etroniв, яка вартість обслуговування, які нюанси є, вартість експлуатації і тп.
Можливо я щось не побачив з однокласників?
-Виталя- | Достоевский **
Re: E-tron чи модель Y чи …
[Re: zizudm] 17 декабря 2024 в 12:08
zizudm 17.12.2024 11:48 пишет:

Ще до великої війни міцно думав пересісти на електрику. Зараз знову виникло таке бажання. Вхідні данні - приватний будинок, 15кВт потужності – тобто інфраструктура наявна (аби світло було). На роботі є парковка з розеткою і постійна електрика, в крайньому випадку за робочий день 15-20 кВт зайде. Авто дружини ДВЗ.
Надаю перевагу паркетникам (за останні 2-3 роки в сім’ї були QX70, Murano, Grand Cherokee, зараз звичайний Cherokee і Roque).
Першочергове розглядав Model3 як вхід, але покатав пару тижнів в оренді – замала для мене, не критично але жорстка. Потім думав взяти Honda MNV нову, але бачу що вона втрачає у вартості + проблеми з корозією (хоча остаточно не відклав цей варіант) ну і не дуже їде.
Вирішив трохи розширити бюджет і дотягнутись до базової Мodel Y (поки базово її розглядаю).
Знайомий дав день поїздити на своєму Etroni. Сподобалась м’якість ходу, салон шикарний (порівняно з Y). Він його приганяв з ЄС, зараз вже 100 тис пробігу, готовий віддати мені за адекватні кошти (типу плюс мінус низ ринку).
Трішки ознайомився з Etron і виявилось, що в обслуговуванні він набагато дорожчий Тесли. Типу там щось 200-250 дол ТО на офіційному сервісі, якийсь конденсат в моторах і тп. Це не критично, але для себе розглядаю електричку як раз з точки зору мінімальних витрат на експлуатацію (тут якраз Тесла з доступністю і вартістю зч топ)
Коротше звертаюсь за порадою. В кого є досвід експлуатації Etroniв, яка вартість обслуговування, які нюанси є, вартість експлуатації і тп.
Можливо я щось не побачив з однокласників?




давай почнемо з того що єтрон на 10к дорожче У (тиж не 50 розглядаєш зі 150км пробігу взимкку).

тому якщо ти збираєшся в економію експлуатації - то нащо тоді ту 10ку переплачувати зі старту?
ще і втратить єтрон більше в ціні.
harald67 | подсевший на форум **
Re: E-tron чи модель Y чи …
[Re: zizudm] 17 декабря 2024 в 12:13
колега привіз з США та відновив не сильно вдареного Іонік 5 на повному приводі. Дуже задоволений. Салон більше за єтрона. Вони у нас також продавалися офіційно, то ж завжди можна звернутися до офіціалів якщо що. Ну і не у Китаї зроблено, що також плюс великий.
zizudm | опытный писатель *
Re: E-tron чи модель Y чи …
[Re: -Виталя-] 17 декабря 2024 в 12:14
так, дивився 50ку
в мене 100% експлуатація місто, іноді виїзд 70км на дачу, дуже іноді, поки не продав)
zizudm | опытный писатель *
Re: E-tron чи модель Y чи …
[Re: harald67] 17 декабря 2024 в 12:15
harald67 17.12.2024 12:13 пишет:

колега привіз з США та відновив не сильно вдареного Іонік 5 на повному приводі. Дуже задоволений. Салон більше за єтрона. Вони у нас також продавалися офіційно, то ж завжди можна звернутися до офіціалів якщо що. Ну і не у Китаї зроблено, що також плюс великий.




він на початку виглядав дійсно бомбово, зараз його дизайн вже якось випадає. мені чес кажучи не дуже візуально.
-Виталя- | Достоевский **
Re: E-tron чи модель Y чи …
[Re: zizudm] 17 декабря 2024 в 12:20
zizudm 17.12.2024 12:14 пишет:

так, дивився 50ку
в мене 100% експлуатація місто, іноді виїзд 70км на дачу, дуже іноді, поки не продав)




неліквід. втратиш стільки що ппц.

плюс "завтра" треба трохи зайвого проїхати (а це "завтра" завжди настає одразу як купив) - а в тебе батарейка розряджена
harald67 | подсевший на форум **
Re: E-tron чи модель Y чи …
[Re: zizudm] 17 декабря 2024 в 12:20
zizudm 17.12.2024 12:15 пишет:

harald67 17.12.2024 12:13 пишет:

колега привіз з США та відновив не сильно вдареного Іонік 5 на повному приводі. Дуже задоволений. Салон більше за єтрона. Вони у нас також продавалися офіційно, то ж завжди можна звернутися до офіціалів якщо що. Ну і не у Китаї зроблено, що також плюс великий.




він на початку виглядав дійсно бомбово, зараз його дизайн вже якось випадає. мені чес кажучи не дуже візуально.




Є те саме в дизайні під класичний порше - іонік 6. Але щасливий власник іонік 5 стверджує що там місця у салоні менше і кліренс менший. А щодо дизайну іонік 5 - електричка як електричка. Якщо для утилітарних завдань зекономити на частих поїздках яка різниця як він виглядає. Якщо не як ссанг родіус то і нехай собі. Колега каже що йому їздити на роботу з Обухова на Іоніку виходить дешевше, ніж маршрутка+метро. У нього також приватний будинок і достатньо потужності підведено.
Kudr | опытный писатель **
Re: E-tron чи модель Y чи …
[Re: zizudm] 17 декабря 2024 в 12:32
Бери краще 55, 50 потім не продаси. На весну теж розглядаю таке авто, про обслуговування знаю, що можуть бути трабли деякі з аммо в пневмі, але що там таке може дорого коштувати в порівнянні з двс, я прям хз. А ось в порівнянні з теслою, нууу, e-трон це преміум ,тесла однозначно - ні, і тут треба приймати рішення, що важливіше. Задоволення від вражень від авто полюбе буде в е-троні вища: матеріали, підвіска, керування, шумка
keen | СуперСтар **
Re: E-tron чи модель Y чи …
[Re: zizudm] 17 декабря 2024 в 12:51
zizudm 17.12.2024 11:48 пишет:

Ще до великої війни міцно думав пересісти на електрику. Зараз знову виникло таке бажання. Вхідні данні - приватний будинок, 15кВт потужності – тобто інфраструктура наявна (аби світло було). На роботі є парковка з розеткою і постійна електрика, в крайньому випадку за робочий день 15-20 кВт зайде. Авто дружини ДВЗ.
Надаю перевагу паркетникам (за останні 2-3 роки в сім’ї були QX70, Murano, Grand Cherokee, зараз звичайний Cherokee і Roque).
Першочергове розглядав Model3 як вхід, але покатав пару тижнів в оренді – замала для мене, не критично але жорстка. Потім думав взяти Honda MNV нову, але бачу що вона втрачає у вартості + проблеми з корозією (хоча остаточно не відклав цей варіант) ну і не дуже їде.
Вирішив трохи розширити бюджет і дотягнутись до базової Мodel Y (поки базово її розглядаю).
Знайомий дав день поїздити на своєму Etroni. Сподобалась м’якість ходу, салон шикарний (порівняно з Y). Він його приганяв з ЄС, зараз вже 100 тис пробігу, готовий віддати мені за адекватні кошти (типу плюс мінус низ ринку).
Трішки ознайомився з Etron і виявилось, що в обслуговуванні він набагато дорожчий Тесли. Типу там щось 200-250 дол ТО на офіційному сервісі, якийсь конденсат в моторах і тп. Це не критично, але для себе розглядаю електричку як раз з точки зору мінімальних витрат на експлуатацію (тут якраз Тесла з доступністю і вартістю зч топ)
Коротше звертаюсь за порадою. В кого є досвід експлуатації Etroniв, яка вартість обслуговування, які нюанси є, вартість експлуатації і тп.
Можливо я щось не побачив з однокласників?




покатайся ще на Y, можливо також зажорстка здасться. Імхо, на дорогих електричках в яких є конкуренти-битки з США сильно зекономити не вийде.
zizudm | опытный писатель *
Re: E-tron чи модель Y чи …
[Re: Kudr] 17 декабря 2024 в 13:13
Kudr 17.12.2024 12:32 пишет:

Бери краще 55, 50 потім не продаси. На весну теж розглядаю таке авто, про обслуговування знаю, що можуть бути трабли деякі з аммо в пневмі, але що там таке може дорого коштувати в порівнянні з двс, я прям хз. А ось в порівнянні з теслою, нууу, e-трон це преміум ,тесла однозначно - ні, і тут треба приймати рішення, що важливіше. Задоволення від вражень від авто полюбе буде в е-троні вища: матеріали, підвіска, керування, шумка




там якісь приколюхи з моторами і конденсатом. щось раз в 10 тис треба зливати. провтикаєш і попадеш на мотор, а там прайси не теслівські
deniszed | важничающий писатель **
Re: E-tron чи модель Y чи …
[Re: zizudm] 17 декабря 2024 в 13:21
Моя історія.

В травні у фіналі були вайка та є-трон

Процитую себе ж:


Тесла Вай
+
Динаміка
Енергоефективність
Ремонтують в кожному гаражі
ПЗ (можливості + оновлення)

-
Табуретка
Якість матеріалів
Маск-му*ак
СМожливі глюки з прошивками


Є-Трон
+
Пнєвма
Якість в деталях
Можна поставити на гарантію в наших ОД

-
Енергоефективнсть - жах
50-ку взагалі не слід розглядати під більшість сценаріїв
Навіть ОД не вміє ремонтувати (в "гаражах" ще проблемніше)
Надійність
Динаміка


До речі, казав тут декілька разів й напишу ще раз - при всіх мінусах Тесла 20 р й Тесла 22 р - дві різні за якістю Тесли


Якщо хочеться комфорту й є зайві 10-20К - точно брати Е-Трон. Тесла - про динаміку.
Та Е-трон з його прожерливістю - суто міське авто.
На Вайці я з Дніпра й в Умань, й в Київ катав без проблем.
deniszed | важничающий писатель **
Re: E-tron чи модель Y чи …
[Re: keen] 17 декабря 2024 в 13:25
keen 17.12.2024 12:51 пишет:



покатайся ще на Y, можливо також зажорстка здасться. Імхо, на дорогих електричках в яких є конкуренти-битки з США сильно зекономити не вийде.




З восени 22 року на Остіні, та й з 2023 р взагалі на вайці нові аморти. Реально м'якіша.

Заміна на мілфі - 1000..1200 баксів під ключ.
Kudr | опытный писатель **
Re: E-tron чи модель Y чи …
[Re: zizudm] 17 декабря 2024 в 13:44
zizudm 17.12.2024 13:13 пишет:

Kudr 17.12.2024 12:32 пишет:

Бери краще 55, 50 потім не продаси. На весну теж розглядаю таке авто, про обслуговування знаю, що можуть бути трабли деякі з аммо в пневмі, але що там таке може дорого коштувати в порівнянні з двс, я прям хз. А ось в порівнянні з теслою, нууу, e-трон це преміум ,тесла однозначно - ні, і тут треба приймати рішення, що важливіше. Задоволення від вражень від авто полюбе буде в е-троні вища: матеріали, підвіска, керування, шумка




там якісь приколюхи з моторами і конденсатом. щось раз в 10 тис треба зливати. провтикаєш і попадеш на мотор, а там прайси не теслівські



Ну це прям непосильна задача, ті дві баночки чекнути, люди деякі, навіть самі це роблять. Ну то таке.
В Києві є чудовий сервіс на Грінченко з хлопцями, в яких прямі руки, якщо прям дуже стрьомно за обслуговування. Всі все давно вже ремонтують.
Хантерс той же, все вирішать. Тут питання в тому, що тесла дійсно дешевша, але ж і якість відповідна. А економити і купувати е-трон чи теслу, це таке. Економити - це є-гольфа купити. От там дійсно шара. В дружини 300 грн в місяць, по нічному тарифу, і фільтр салона я сам їй міняю
deniszed | важничающий писатель **
Re: E-tron чи модель Y чи …
[Re: Kudr] 17 декабря 2024 в 13:47
Kudr 17.12.2024 13:44 пишет:


Хантерс той же, все вирішать. Тут питання в тому, що тесла дійсно дешевша, але ж і якість відповідна. А економити і купувати е-трон чи теслу, це таке. Економити - це є-гольфа купити. От там дійсно шара. В дружини 300 грн в місяць, по нічному тарифу, і фільтр салона я сам їй міняю




Зараз 3/вай стільки навекзли, що може й гольф дорожчий.
Матричні фари оригінал - 500 баксів пара
Kudr | опытный писатель **
Re: E-tron чи модель Y чи …
[Re: deniszed] 17 декабря 2024 в 13:51
deniszed 17.12.2024 13:47 пишет:

Kudr 17.12.2024 13:44 пишет:


Хантерс той же, все вирішать. Тут питання в тому, що тесла дійсно дешевша, але ж і якість відповідна. А економити і купувати е-трон чи теслу, це таке. Економити - це є-гольфа купити. От там дійсно шара. В дружини 300 грн в місяць, по нічному тарифу, і фільтр салона я сам їй міняю




Зараз 3/вай стільки навекзли, що може й гольф дорожчий.
Матричні фари оригінал - 500 баксів пара



Ну є гольф до 15к можна взяти другого покоління. Тесла 3/Y настільки вже дешева? І як бути, наприклад, якщо битки принципово не береш? Євроверсія скільки буде коштувати?
Kudr | опытный писатель **
Re: E-tron чи модель Y чи …
[Re: deniszed] 17 декабря 2024 в 13:56
Подивився скільки коштує модел вай в євроверсії аналогічних років випуску з єтроном(21-22) - то там прайс 40-50 к з пробігами до 50 тис. Де тут дешевше? Битки не беру
deniszed | важничающий писатель **
Re: E-tron чи модель Y чи …
[Re: Kudr] 17 декабря 2024 в 17:42
Kudr 17.12.2024 13:51 пишет:

deniszed 17.12.2024 13:47 пишет:

Kudr 17.12.2024 13:44 пишет:


Хантерс той же, все вирішать. Тут питання в тому, що тесла дійсно дешевша, але ж і якість відповідна. А економити і купувати е-трон чи теслу, це таке. Економити - це є-гольфа купити. От там дійсно шара. В дружини 300 грн в місяць, по нічному тарифу, і фільтр салона я сам їй міняю




Зараз 3/вай стільки навекзли, що може й гольф дорожчий.
Матричні фари оригінал - 500 баксів пара



Ну є гольф до 15к можна взяти другого покоління. Тесла 3/Y настільки вже дешева? І як бути, наприклад, якщо битки принципово не береш? Євроверсія скільки буде коштувати?




3-ки не дуже вжарені (з цілою безпекою й косметичними пригодами) вже 17-18 можна найти тих же років, що й гольф.
Але батка з доступним залишком 30 кВт в кращому випадку в 2025 році як на мене - це вже таке...
Хоча, може й вам підійде.
І взагалі, я мав на увазі ціну на обслуговування.
Продіагностувати батку на Вагі - ще той квест (для прикладу).

Я взагалі гольфа не розумію якщо чесно. В ту ж ціну є Болт. Теж є мінуси, але можна натрапити на варіант з видзивною новою баткою 66 кВт.
Або е-Ампера чи як там її, якщо хочеться принципово Європу

Ваг був двічі, але ним так не захоплююся
Змінено deniszed (17:45 17/12/2024)
deniszed | важничающий писатель **
Re: E-tron чи модель Y чи …
[Re: Kudr] 17 декабря 2024 в 17:43
Kudr 17.12.2024 13:56 пишет:

Подивився скільки коштує модел вай в євроверсії аналогічних років випуску з єтроном(21-22) - то там прайс 40-50 к з пробігами до 50 тис. Де тут дешевше? Битки не беру



Вайка Євро буду коштувати +/- стільки ж, скільки Є-трон 50 тих же років (євро).
Але 50 Є-трон як на мене - ну це дуже на поцюнювача.

А ще в травні офіціали в Дніпрі не злогли подивитися стан батареї в Є-троні (в автівці, яка стоїть в них на гарантії).
Відправили в Київ (і то не точно, бо в них "один майстер на всю країну і той не завжди буває на місці").

Теслу зараз крутять всі, кому не лінь.
От Вам і ВАГ.
Змінено deniszed (17:47 17/12/2024)
Kudr | опытный писатель **
Re: E-tron чи модель Y чи …
[Re: deniszed] 17 декабря 2024 в 21:11
deniszed 17.12.2024 17:43 пишет:

Kudr 17.12.2024 13:56 пишет:

Подивився скільки коштує модел вай в євроверсії аналогічних років випуску з єтроном(21-22) - то там прайс 40-50 к з пробігами до 50 тис. Де тут дешевше? Битки не беру



Вайка Євро буду коштувати +/- стільки ж, скільки Є-трон 50 тих же років (євро).
Але 50 Є-трон як на мене - ну це дуже на поцюнювача.

А ще в травні офіціали в Дніпрі не злогли подивитися стан батареї в Є-троні (в автівці, яка стоїть в них на гарантії).
Відправили в Київ (і то не точно, бо в них "один майстер на всю країну і той не завжди буває на місці").

Теслу зараз крутять всі, кому не лінь.
От Вам і ВАГ.



Та в Києві є-трон теж всі крутять, хз шо там такого.
Ну я от прям зараз з авторіа, модел уай 40-50к. Ну реально. 55 єтрон ті самі кошти за топові комплектації
deniszed | важничающий писатель **
Re: E-tron чи модель Y чи …
[Re: Kudr] 18 декабря 2024 в 07:50
Мені самом є трон подобається, але коли почав щільно вивчати тему й засів у профільних чатах, зрозумів, що правильний є трон, який не буде сильно виносити мізок, коштує плюс 25..35 відсотків від гарної вайки.
Вайку я дивився зі штатів, але з дуже невеликими пошкодженнями, щоб навіть ремені не стріляли. В мене інший пунктик - не хотів брати авто старшим за півтора..два роки. До цього була тесла трійка, тому розумів вже, що до чого. А є трон був новинкою.
У підсумку перемогла вай. Та ще й вийшов перфоманс по факту.
Бо на гарний є трон з 22 р грошей нормально прийшлося долистати б, чесно кажучи і так вийшов з запланованого бюджету. А брати мілфу-єтрончика, та ще й 50ку - ну таке.
Додаткова інформація
Модератор:

 AVB, Yorc, Stor, moderator, BorisB 

1 користувачів і 140 що побажали залишитися невідомими читають цей форум.

Переглядів теми: 6857