autoua
×
Это мобильная версия форума. Перейти на обычную версию форума ×
Вход
Makovsky | V.I.P **
Multivan або V class
25 апреля 2025 в 11:23
Вітаю. Так складаються обставини що треба якесь авто 6 місць+ багажник
переміщення суто між містами - дальняк
в самому місті буде рідко використовуватись
Із того що бажано 4х4 та автомат
бюджет умовно 20к

які є нюанси двигунів?
розумію що знайти з офціційним обслуговуванням буде складно, всі напевно із скрученими пробігами...але ж...якщо хтось має на продаж - пропонуйте )

про демфер знаю )
egorka | продавець прохолоди **
Re: Multivan або V class
[Re: Makovsky] 25 апреля 2025 в 20:56
Makovsky 25.04.2025 11:23 пишет:

Вітаю. Так складаються обставини що треба якесь авто 6 місць+ багажник
переміщення суто між містами - дальняк
в самому місті буде рідко використовуватись
Із того що бажано 4х4 та автомат
бюджет умовно 20к

які є нюанси двигунів?
розумію що знайти з офціційним обслуговуванням буде складно, всі напевно із скрученими пробігами...але ж...якщо хтось має на продаж - пропонуйте )

про демфер знаю )


Синку це фантастіка до 20 це буде Мультиван до 2009 року ну і звісно з великим пробігом, або добавляй грошей і бери вже мультивана після 11 року і з двигуном 2,0 тді але не бітурбо, бо вони довго не ходять. Мерси дорогі в обслугі і починаються від 25 із пробігом 540 тис км. І навіщо тобі для траси 4/4 2,0 тді 140 сил як в мене чудово іде на круїзі повний бус 8 людей плюс техніки повний багажник , чудово іде, якщо хочеш з автоматом ДСГ то шукай з мокрою дсг, Або подивись ще на каравелу вона трішки дешевше але ззаду не буде розкладного дивану а так в принципі все теж саме окрім торпеди і дивану, в мене в каравелі їздять і актори і режисери і продюсери то ще ніхто поганого нічого не сказав, де моя Каравелла тільки не їздила і ліса і поля і тд. За 10 років ніде не застряг тільки один раз на зьомках де було багато піску то трішки застряг але витолкали😂😂😂ну і розхід 4/4 буде більше. Будуть ще питання пиши :в приват
egorka | продавець прохолоди **
Re: Multivan або V class
[Re: Makovsky] 25 апреля 2025 в 21:06
Альтернатива рено трафік, рено, Пежо, Тойота тревел. Ось приклад https://auto.ria.com/uk/auto_peugeot_traveller_38191134.html
Makovsky | V.I.P **
Re: Multivan або V class
[Re: egorka] 25 апреля 2025 в 22:03
egorka 25.04.2025 21:06 пишет:

Альтернатива рено трафік, рено, Пежо, Тойота тревел. Ось приклад https://auto.ria.com/uk/auto_peugeot_traveller_38191134.html



https://auto.ria.com/uk/auto_volkswagen_multivan_37922508.html
це поганий,?
egorka | продавець прохолоди **
Re: Multivan або V class
[Re: Makovsky] 25 апреля 2025 в 22:23
Makovsky 25.04.2025 22:03 пишет:

egorka 25.04.2025 21:06 пишет:

Альтернатива рено трафік, рено, Пежо, Тойота тревел. Ось приклад https://auto.ria.com/uk/auto_peugeot_traveller_38191134.html



https://auto.ria.com/uk/auto_volkswagen_multivan_37922508.html
це поганий,?


все добре окрім бі турбо, бо дуже багато хто каже що оте бітурбо вбивае двигун то можеш попасти на ремонт двигуна і того бі турбо, там не дві турбіни а одна але якась там хитра конструкція, наприклад мій майстер не радить такий двигун. Пошукай не бі турбо може знайдеш і якщо читав то він пише обмін на Т6 але Т6 кажуть теж не вдалий якійсь, Т6,1 вже допиляли а так кажуть що Т5 GP це як раз цей що на авторіа але без того бі турбо. Але якщо е гроші на ремонт то може і можна брати. Почитай попитай про бі турбо і роби висновки ну і пробіг треба перевірити, бо в мене зараз 298 тис і це я не багато катаю, а навіщо тобі повний привід? Той халдекс теж не дешевий в обслузі і за ним треба нагляди теж. Про 7 дсг нічого сказати не можу в мене механіка і мене все влаштовує, як для траси то тим паче, бо дсг теж не дешево буде ремонтувати. Кажу на круїзі на 6 передачі сам їде Київ Одеса наприклад в режимі 110/120 розхід близько 8 літрів це 8 людей і багаж. Наприклад був би він не бі турбо і не дсг то це дуже гарний був би мультиван і думаю за таку ціну його б вже забрали зразу
egorka | продавець прохолоди **
Re: Multivan або V class
[Re: Makovsky] 25 апреля 2025 в 22:32
Makovsky 25.04.2025 22:03 пишет:

egorka 25.04.2025 21:06 пишет:

Альтернатива рено трафік, рено, Пежо, Тойота тревел. Ось приклад https://auto.ria.com/uk/auto_peugeot_traveller_38191134.html



https://auto.ria.com/uk/auto_volkswagen_multivan_37922508.html
це поганий,?


ось ще https://auto.ria.com/uk/auto_volkswagen_multivan_38093612.html але 7 власників і не вказано який двигун бі чі не бі турбо і який автомат
Makovsky | V.I.P **
Re: Multivan або V class
[Re: egorka] 26 апреля 2025 в 07:28
подивився ті трафіки.тревелери - там салон такий собі.
дивлюсь мультіван бо бачу що там файні-зручні капітанські сидіння

4х4 бо всі мої останні авто на повному приводі ) мені здається що то має бути
Гугл каже що дійсно Бітурбо самий поганий двигун але начебно з 2013 вже пофіксили проблему
AM | Супер писатель! ***
Re: Multivan або V class
[Re: Makovsky] 26 апреля 2025 в 10:42
Makovsky 26.04.2025 07:28 пишет:

подивився ті трафіки.тревелери - там салон такий собі.
дивлюсь мультіван бо бачу що там файні-зручні капітанські сидіння

4х4 бо всі мої останні авто на повному приводі ) мені здається що то має бути
Гугл каже що дійсно Бітурбо самий поганий двигун але начебно з 2013 вже пофіксили проблему



То просто бомж-пакет, є теж з капітанськими і на шкірі як от тут - але, звісно, не 20 і нема повного приводу (+ оголошення мутне - там просто фото для прикладу).
Ще як варіант попередник V класу - Viano. Теж бувають повноприводні. Ну але вигляду не мають на фоні Vшки
П.С.: По можливості попрошу відписатись після купівлі Теж потенційно цікавить таке авто в такому ж бюджеті
Змінено AM (11:20 26/04/2025)
Makovsky | V.I.P **
Re: Multivan або V class
[Re: AM] 27 апреля 2025 в 08:21
AM 26.04.2025 10:42 пишет:

Makovsky 26.04.2025 07:28 пишет:

подивився ті трафіки.тревелери - там салон такий собі.
дивлюсь мультіван бо бачу що там файні-зручні капітанські сидіння

4х4 бо всі мої останні авто на повному приводі ) мені здається що то має бути
Гугл каже що дійсно Бітурбо самий поганий двигун але начебно з 2013 вже пофіксили проблему



То просто бомж-пакет, є теж з капітанськими і на шкірі як от тут - але, звісно, не 20 і нема повного приводу (+ оголошення мутне - там просто фото для прикладу).
Ще як варіант попередник V класу - Viano. Теж бувають повноприводні. Ну але вигляду не мають на фоні Vшки
П.С.: По можливості попрошу відписатись після купівлі Теж потенційно цікавить таке авто в такому ж бюджеті



Подивився вартість окремо тих сидінь...не так вони й багато коштуюсть...закралась думка взяти щось свіжіше )))
Зайщов на модайл де - а там ))) автівки від 2020 з пробігами від 200 ))) а внас мультіки з 2003 не всі 200 наїзжають ))) судачи по авторіа )))
Sashok_Accent | IesuiT ***
Re: Multivan або V class
[Re: Makovsky] 27 апреля 2025 в 09:35
Makovsky 27.04.2025 08:21 пишет:

AM 26.04.2025 10:42 пишет:

Makovsky 26.04.2025 07:28 пишет:

подивився ті трафіки.тревелери - там салон такий собі.
дивлюсь мультіван бо бачу що там файні-зручні капітанські сидіння

4х4 бо всі мої останні авто на повному приводі ) мені здається що то має бути
Гугл каже що дійсно Бітурбо самий поганий двигун але начебно з 2013 вже пофіксили проблему



То просто бомж-пакет, є теж з капітанськими і на шкірі як от тут - але, звісно, не 20 і нема повного приводу (+ оголошення мутне - там просто фото для прикладу).
Ще як варіант попередник V класу - Viano. Теж бувають повноприводні. Ну але вигляду не мають на фоні Vшки
П.С.: По можливості попрошу відписатись після купівлі Теж потенційно цікавить таке авто в такому ж бюджеті



Подивився вартість окремо тих сидінь...не так вони й багато коштуюсть...закралась думка взяти щось свіжіше )))
Зайщов на модайл де - а там ))) автівки від 2020 з пробігами від 200 ))) а внас мультіки з 2003 не всі 200 наїзжають ))) судачи по авторіа )))




Так це ж доля всіх бусів
Проїжджають в Німеччині 200+, скручуються, проїжджають в Польщі ще 200, скручуються, а потім у нас знову скручені, і на 140к починають сипатися, і потім в інтернетах "Транспортер уже не той"
markush | конь в пальто ***
Re: Multivan або V class
[Re: Makovsky] 27 апреля 2025 в 11:24
сієнна (навіть 4х4 буває), одісей, карнівал
Gonchik74 | Супер писатель! **
Re: Multivan або V class
[Re: Makovsky] 27 апреля 2025 в 11:55
Makovsky 27.04.2025 08:21 пишет:

AM 26.04.2025 10:42 пишет:

Makovsky 26.04.2025 07:28 пишет:

подивився ті трафіки.тревелери - там салон такий собі.
дивлюсь мультіван бо бачу що там файні-зручні капітанські сидіння

4х4 бо всі мої останні авто на повному приводі ) мені здається що то має бути
Гугл каже що дійсно Бітурбо самий поганий двигун але начебно з 2013 вже пофіксили проблему



То просто бомж-пакет, є теж з капітанськими і на шкірі як от тут - але, звісно, не 20 і нема повного приводу (+ оголошення мутне - там просто фото для прикладу).
Ще як варіант попередник V класу - Viano. Теж бувають повноприводні. Ну але вигляду не мають на фоні Vшки
П.С.: По можливості попрошу відписатись після купівлі Теж потенційно цікавить таке авто в такому ж бюджеті



Подивився вартість окремо тих сидінь...не так вони й багато коштуюсть...закралась думка взяти щось свіжіше )))
Зайщов на модайл де - а там ))) автівки від 2020 з пробігами від 200 ))) а внас мультіки з 2003 не всі 200 наїзжають ))) судачи по авторіа )))


Як колись казав мені один поляк -Ви самі винні. Вам всім дай трирічне до 100, пʼятирічне до 200)))
Traveler | Дядя Сь **
Re: Multivan або V class
[Re: markush] 27 апреля 2025 в 12:07
markush 27.04.2025 11:24 пишет:

сієнна (навіть 4х4 буває), одісей, карнівал




Це вже якісь ьаргани - 4 х 4 для трасового авто

Щоб що?
egorka | продавець прохолоди **
Re: Multivan або V class
[Re: Makovsky] 27 апреля 2025 в 12:08
Makovsky 26.04.2025 07:28 пишет:

подивився ті трафіки.тревелери - там салон такий собі.
дивлюсь мультіван бо бачу що там файні-зручні капітанські сидіння

4х4 бо всі мої останні авто на повному приводі ) мені здається що то має бути
Гугл каже що дійсно Бітурбо самий поганий двигун але начебно з 2013 вже пофіксили проблему


ну якщо Ви звикли до повного приводу то да, треба брати, але там не постійний повний привід а по-моєму зад підключається коли перед буксує, може помиляюсь, в мене нема повного приводу. По бі турбо не скажу що вони там зробили після 13 року. Вчора в себе міняв колодки, диски гальмівні, рідину то питав у майстра про бітурбо. Каже вже зробили три двигуна, повна капіталка і не дешево це коштує, в мене бус вже 11 років. Мені хватає з головою 140 сил. Можна чіпанути і буде як і бі турбо 180 сил. То зверніть на це увагу , в обслузі мій двигун не дуже дорогий. Грм комплект континенталь 100 євро генератора приблизно 70 євро комплект. Масла фільтра приблизно 100 євро.
egorka | продавець прохолоди **
Re: Multivan або V class
[Re: markush] 27 апреля 2025 в 12:33
markush 27.04.2025 11:24 пишет:

сієнна (навіть 4х4 буває), одісей, карнівал


це мінівени а не мікроавтобуси
egorka | продавець прохолоди **
Re: Multivan або V class
[Re: Sashok_Accent] 27 апреля 2025 в 12:38
Sashok_Accent 27.04.2025 09:35 пишет:

Makovsky 27.04.2025 08:21 пишет:

AM 26.04.2025 10:42 пишет:


В ответ на:

...




То просто бомж-пакет, є теж з капітанськими і на шкірі як от тут - але, звісно, не 20 і нема повного приводу (+ оголошення мутне - там просто фото для прикладу).
Ще як варіант попередник V класу - Viano. Теж бувають повноприводні. Ну але вигляду не мають на фоні Vшки
П.С.: По можливості попрошу відписатись після купівлі Теж потенційно цікавить таке авто в такому ж бюджеті



Подивився вартість окремо тих сидінь...не так вони й багато коштуюсть...закралась думка взяти щось свіжіше )))
Зайщов на модайл де - а там ))) автівки від 2020 з пробігами від 200 ))) а внас мультіки з 2003 не всі 200 наїзжають ))) судачи по авторіа )))




Так це ж доля всіх бусів
Проїжджають в Німеччині 200+, скручуються, проїжджають в Польщі ще 200, скручуються, а потім у нас знову скручені, і на 140к починають сипатися, і потім в інтернетах "Транспортер уже не той"


та ладно Фольксваген, шкода легкові теж там намацують ще більше чим буси. Бус можна пошукати і в нас в тих хто його купував в салоні і продає по якійсь причині. Мультивани це для так сказати не для бідних людей або для ділових поїздок ( офіс на колесах) то можна знайти з невеликим пробігом але да дешево мабуть не буде. Транспортери та каравели то да там це комерційний транспорт в нас теж саме
markush | конь в пальто ***
Re: Multivan або V class
[Re: egorka] 28 апреля 2025 в 10:05
egorka 27.04.2025 12:33 пишет:

markush 27.04.2025 11:24 пишет:

сієнна (навіть 4х4 буває), одісей, карнівал


це мінівени а не мікроавтобуси



можеш заїхати посидіти в сієнні - вона не сильно менша від моєї короткої каравели
egorka | продавець прохолоди **
Re: Multivan або V class
[Re: markush] 28 апреля 2025 в 11:40
markush 28.04.2025 10:05 пишет:

egorka 27.04.2025 12:33 пишет:

markush 27.04.2025 11:24 пишет:

сієнна (навіть 4х4 буває), одісей, карнівал


це мінівени а не мікроавтобуси



можеш заїхати посидіти в сієнні - вона не сильно менша від моєї короткої каравели


ну в довжину мабуть така як каравела, ну а так каравела все одно більша, ясно що сіена буде по комфорту краще чим комерційна каравела , але як в сіену посадити наприклад 8 людей і багаж?
Jugashvili | СуперСтар **
Re: Multivan або V class
[Re: egorka] 28 апреля 2025 в 14:27
Ну ти ж не пробував ні бітурбо ні повний привід. А відмовляєшь топікстартера))

Автору. В мене 10 років був бітурбо чипований з повним приводом. Машина бомба. І як на трасі і в зимку. 2011 року як раз. Так само читав теж про проблемність і те що з 2013 там щось пофіксили. Але VW довго не могли зрозуміть, через що виникають задири. Потім зрозуміли, що через ЄГР. Сажа таке робить.
Я купив машину при пробігу 75 т. І одразу зробив чіп до 205 кс і відключенням ЄГР. Продав на 180 т. Нічого ні з двигунок ні з коробкою і тим паче із Халдексом не робив. В зимку часто гоняв на Бук. Супер.
Думав змінити на Мерс, але брат сказав, що не буде його обслуговувати__ А я звик йому довіряти.
egorka | продавець прохолоди **
Re: Multivan або V class
[Re: Jugashvili] 29 апреля 2025 в 12:13
Jugashvili 28.04.2025 14:27 пишет:

Ну ти ж не пробував ні бітурбо ні повний привід. А відмовляєшь топікстартера))

Автору. В мене 10 років був бітурбо чипований з повним приводом. Машина бомба. І як на трасі і в зимку. 2011 року як раз. Так само читав теж про проблемність і те що з 2013 там щось пофіксили. Але VW довго не могли зрозуміть, через що виникають задири. Потім зрозуміли, що через ЄГР. Сажа таке робить.
Я купив машину при пробігу 75 т. І одразу зробив чіп до 205 кс і відключенням ЄГР. Продав на 180 т. Нічого ні з двигунок ні з коробкою і тим паче із Халдексом не робив. В зимку часто гоняв на Бук. Супер.
Думав змінити на Мерс, але брат сказав, що не буде його обслуговувати__ А я звик йому довіряти.


Може і так, згоден на бі турбо не іздив, мені вистачає 140 сил, за 11 років повний привід теж не знадобився. А так звичайно якщо подорожуєш по різним місцям то да повний привід це добре, в себе нічого не чіпував нічого ще не відключав
Додаткова інформація
Модератор:

 AVB, Yorc, Stor, moderator, BorisB 

5 користувачів і 213 що побажали залишитися невідомими читають цей форум.

Переглядів теми: 5986