
90% - місто, центр, корки
Тобто або бенз, або гібрид
Ітак, попередньо були продрайвлені усі стелантіси на базі трициліндрового непорозуміння та 2008 піжо, як з роботм так і на 8-ст аісині - усім відмовити, це просто гімно і знущання над споживачем.
Була деяка надія на пуму та джук - теж відмовити, роботи пінаються, три ціліндри колбасить пипець. По джуку підтверджую якись безумний росхід - 12+ за півгодини їзди.
Міцу АСХ - моделі 10+ років, розпродаж залишків, знята, виглядає актуальною на початок 2010-х років.
Рено - відторгає ще на підході до салону.
Шкода та Сеат - відразу фу на рівні картинок.
Сузукі - SX4 та Вітара виглядають примітивно та допотопно, хоча технічно усе ок, але емоцій взагалі нуль, навіть тест-драв не схотіла.
Неочікувано - сподобався Джимні, практичності нуль, не їде, жре добре, але вау-вау, який прикольний - їздила, каже прикольно, але більше 60-ти швидкість вже розмовляти в салоні важко, чутно усю трансміссію.
Фолькс Т-Рок 1,4 + 8-ступ аісін - теж дуже сподобався, от прям усім, але там квоти, наявніть, щось чекати, нема кольорів... Тобто треба їхати ще раз в салон і розмовляти предметно, якщо що.
Питання - що у лонгріді вище пропущено з кандидатів.
МОЖЛИВО, ще розглянути 1-2-річне бв з мін пробігом, але не биток, не штати, на ріа і вибрати нема чого.
Роботи (вже), варіатори та 3-ціліндровий пакет соку не розглядаються під жодним кутом.