Можливо, хтось розглядає це авто — поділюсь досвідом експлуатації, хоч і поки що невеликим.
Життя — штука цікава, і після ДУЖЕ довгих пошуків Х3, які не дали результату, вирішив спробувати електричку.
Головна задача — повний привід, від цього і відштовхувався у виборі.
IX одразу відпали через ціну та відсутність в наявності. Пізніше відпали й Unix (повного приводу просто не було в наявності).
Вибір залишився серед найбільш очевидних варіантів: VW Unix, ID.4 та Audi Q4 e-tron.
Додатково сидів у BYD і Zeekr — про них писати не буду: відверто не сподобалась якість салону і загальна збірка.
ID.4 морально застарілий, тому відпав.
E-tron теж знайшовся не одразу. Або авто під пригін, або ціна під 40к, або битки, або ще якась "але", з якою не хотілося миритися.
У результаті, пощастило — вдалося купити авто зі стоячого автовозу в Києві, щойно прибуло з порту.
Огляд не показав серйозних недоліків, і за 32 700 $ було куплено потрібне авто в максимальній комплектації на повному приводі.
🧠 Враження:
До стилю водіння треба звикати: гальма і логіка їх роботи дуже відрізняються від бензинового авто.
Плюс — режим «розумної рекуперації» сканує зону попереду і сам вирішує, коли і як пригальмувати.
Через день звикаєш — і питань нема. Можна вимкнути, але тоді запас ходу зменшиться.
Підвіска адаптивна — без зауважень, комфортна.
Фари — матричні з вирізанням зустрічного світла. Все круто.
Акустика — якийсь SONOS. Особисто мені не сподобалась після BMW.
Якщо це перша машина або до цього була базова акустика — зайде.
Камера заднього огляду — окремий пункт.
Audi традиційно ставить якусь фігню. Тут трохи краще, ніж у A3, але все одно слабенько.
Споживання — 19 кВт·год/100 км з увімкненим кліматом. Без клімату ще не тестував.
Якість салону та збірки — супер. Нічого не скрипить, не дзеленчить.
Треба звикнути до важких дверей — це не алюміній.
Динаміка. Паспорт обіцяє 5.6 с до 100 — вірю скоріше в 6–7.
Адаптивний круїз — 4 з 5.
Мінус бал за дивне утримання в смузі — це більше автопілот першого покоління, ніж круїз.
❗ Мінуси:
Порт зарядки — GB/T.
Мені пощастило — біля дому є відповідна зарядка.
В Києві таких не дуже багато. Вирішується адаптером від 8 до 27 тис. грн — залежить від задач.
Поки не було потреби купувати.
Дивна логіка ввімкнення авто.
Є кнопка Start/Stop, але вона фактично не потрібна.
Встав із крісла — авто "заглохло", натиснув гальмо — "завелося".
Можливо, прискіпуюсь, але незвично.
Задній клімат — його неможливо вимкнути повністю. Дивне рішення.
Бездротова зарядка — фігня. Телефон перегрівається до червоного.
Побутові дрібниці типові для китайських авто:
не працює оновлення авто, не всі дорожні знаки розпізнаються, дещо ще "відсутнє".
Але це логічно для авто з Китаю. На функціональність не впливає.
Поки що все. Можна задавати питання.
Текст переклав ЖИПИТИ так що може бути трохи довбувато написано )