autoua
×
Это мобильная версия форума. Перейти на обычную версию форума ×
Вход
junior | V.I.P *
Просте на автоматі
21 августа 2025 в 00:37
Від 16 року (бажано максимально свіже)
До 10 (а краще до 9)
Автомат (бажано класичний)

На що звернув увагу Шевроле Круз/Малібу, елантра, форте, сентра (але там дурний варіантор), Меган 4 (але в бюджет не влазить)

Може хтось направить на ліпший шлях?
junior | V.I.P *
Re: Просте на автоматі
[Re: junior] 22 августа 2025 в 12:50
АвтоЮА не впізнати

Додались варіанти Джета і Фюжен

Сентра і Круз відпадають
Z@B | V.I.P *
Re: Просте на автоматі
[Re: junior] 22 августа 2025 в 13:00
junior 22.08.2025 12:50 пишет:

АвтоЮА не впізнати

Додались варіанти Джета і Фюжен

Сентра і Круз відпадають




Якщо до 10 то фьюжн дивитись тільки на 2.5 атмо... Але це скоріш за все буде вже добряче поюзане в Україні, або не слабо влуплене в США і викуплене за пару кілобаксів.
В бюджеті 12-13 вже можна знайти непогане авто з компромісами...
Дядя Нес | старый писатель **
Re: Просте на автоматі
[Re: Z@B] 22 августа 2025 в 13:19
Примажусь,послухаю
markush | конь в пальто ***
Re: Просте на автоматі
[Re: junior] 22 августа 2025 в 13:39
junior 22.08.2025 12:50 пишет:

АвтоЮА не впізнати

Додались варіанти Джета і Фюжен

Сентра і Круз відпадають



якщо вже Джетта - то краще бензиновий Гольф (американський, звісно)
Змінено markush (13:39 22/08/2025)
juiT | IesuiT *
Re: Просте на автоматі
[Re: junior] 22 августа 2025 в 14:09
Корейці на ЛПГ, самий надійний і безгеморойний варіант.
Тільки знайти з оригінальним пробігом.
Або Гольф із США, бо Джета якось дуже вже не дуже в 25 році з комфорками регулювання обігріва.
Змінено juiT (14:10 22/08/2025)
junior | V.I.P *
Re: Просте на автоматі
[Re: Z@B] 22 августа 2025 в 14:23
Z@B 22.08.2025 13:00 пишет:

junior 22.08.2025 12:50 пишет:

АвтоЮА не впізнати

Додались варіанти Джета і Фюжен

Сентра і Круз відпадають




Якщо до 10 то фьюжн дивитись тільки на 2.5 атмо... Але це скоріш за все буде вже добряче поюзане в Україні, або не слабо влуплене в США і викуплене за пару кілобаксів.
В бюджеті 12-13 вже можна знайти непогане авто з компромісами...



Так, тільки 2.5, але і жере він...
На них вже низ ринку 7.5, хочу поїхати подивитись, що продають по 8.5-9
junior | V.I.P *
Re: Просте на автоматі
[Re: markush] 22 августа 2025 в 14:24
markush 22.08.2025 13:39 пишет:

junior 22.08.2025 12:50 пишет:

АвтоЮА не впізнати

Додались варіанти Джета і Фюжен

Сентра і Круз відпадають



якщо вже Джетта - то краще бензиновий Гольф (американський, звісно)



Свіжий навряд влізе в бюджет і трохи він затісний
Але подивлюсь, дякую
Змінено junior (14:27 22/08/2025)
junior | V.I.P *
Re: Просте на автоматі
[Re: juiT] 22 августа 2025 в 14:27
juiT 22.08.2025 14:09 пишет:

Корейці на ЛПГ, самий надійний і безгеморойний варіант.
Тільки знайти з оригінальним пробігом.
Або Гольф із США, бо Джета якось дуже вже не дуже в 25 році з комфорками регулювання обігріва.




Соната/к5 в основному таксі (по низу ринка)

Комфорки взагалі не парять. Основна проблема джети, перестали ставити 2.0 і 2.5 після 15 року
egorka | продавець прохолоди **
Re: Просте на автоматі
[Re: juiT] 22 августа 2025 в 16:19
juiT 22.08.2025 14:09 пишет:

Корейці на ЛПГ, самий надійний і безгеморойний варіант.
Тільки знайти з оригінальним пробігом.
Або Гольф із США, бо Джета якось дуже вже не дуже в 25 році з комфорками регулювання обігріва.



а вони цілі е з Америки? Ну і чекати скільки? А якщо биток то ще і ремонтувати і того пів року мінімум, краще по місту шукати
AM | Супер писатель! ***
Re: Просте на автоматі
[Re: egorka] 22 августа 2025 в 17:20
В теорії можна пошукати якісь офіційні і30/Сід, може навіть вагон попаде.
Мазда 3 в теорії десь в тому бджеті мала б бути.
308 пижик десь там валяється поблизу 10
markush | конь в пальто ***
Re: Просте на автоматі
[Re: junior] 23 августа 2025 в 10:05
junior 22.08.2025 14:27 пишет:

juiT 22.08.2025 14:09 пишет:

Корейці на ЛПГ, самий надійний і безгеморойний варіант.
Тільки знайти з оригінальним пробігом.
Або Гольф із США, бо Джета якось дуже вже не дуже в 25 році з комфорками регулювання обігріва.




Соната/к5 в основному таксі (по низу ринка)

Комфорки взагалі не парять. Основна проблема джети, перестали ставити 2.0 і 2.5 після 15 року



A чим 1.4/1.8 не влаштовує?
junior | V.I.P *
Re: Просте на автоматі
[Re: markush] 23 августа 2025 в 10:21
markush 23.08.2025 10:05 пишет:

junior 22.08.2025 14:27 пишет:

juiT 22.08.2025 14:09 пишет:

Корейці на ЛПГ, самий надійний і безгеморойний варіант.
Тільки знайти з оригінальним пробігом.
Або Гольф із США, бо Джета якось дуже вже не дуже в 25 році з комфорками регулювання обігріва.




Соната/к5 в основному таксі (по низу ринка)

Комфорки взагалі не парять. Основна проблема джети, перестали ставити 2.0 і 2.5 після 15 року



A чим 1.4/1.8 не влаштовує?



Гбо не поставити і турбіну ремонтувати не дешево
Shtips | подмастерье ***
Re: Просте на автоматі
[Re: junior] 23 августа 2025 в 11:26
junior 22.08.2025 14:27 пишет:

juiT 22.08.2025 14:09 пишет:

Корейці на ЛПГ, самий надійний і безгеморойний варіант.
Тільки знайти з оригінальним пробігом.
Або Гольф із США, бо Джета якось дуже вже не дуже в 25 році з комфорками регулювання обігріва.




Соната/к5 в основному таксі (по низу ринка)

Комфорки взагалі не парять. Основна проблема джети, перестали ставити 2.0 і 2.5 після 15 року



Є двухлтірові атмосферні джети 15 року в рестайлінговому кузові. Їх небагато, але був період коли вже рест, а мотор старий.
Джетта в цілому гарний варіант, але мазди подобаються більше.
junior | V.I.P *
Re: Просте на автоматі
[Re: Shtips] 23 августа 2025 в 11:31
Shtips 23.08.2025 11:26 пишет:

junior 22.08.2025 14:27 пишет:

juiT 22.08.2025 14:09 пишет:

Корейці на ЛПГ, самий надійний і безгеморойний варіант.
Тільки знайти з оригінальним пробігом.
Або Гольф із США, бо Джета якось дуже вже не дуже в 25 році з комфорками регулювання обігріва.




Соната/к5 в основному таксі (по низу ринка)

Комфорки взагалі не парять. Основна проблема джети, перестали ставити 2.0 і 2.5 після 15 року



Є двухлтірові атмосферні джети 15 року в рестайлінговому кузові. Їх небагато, але був період коли вже рест, а мотор старий.
Джетта в цілому гарний варіант, але мазди подобаються більше.



Фольц більш народний автомобіль, запчастини, обслуговування, продаж, в рази простіше мазди
До того, 3ка в такому бюджеті буде старша...і скайектів
Змінено junior (11:50 23/08/2025)
markush | конь в пальто ***
Re: Просте на автоматі
[Re: junior] 23 августа 2025 в 21:54
junior 23.08.2025 10:21 пишет:

markush 23.08.2025 10:05 пишет:

junior 22.08.2025 14:27 пишет:


В ответ на:

...




Соната/к5 в основному таксі (по низу ринка)

Комфорки взагалі не парять. Основна проблема джети, перестали ставити 2.0 і 2.5 після 15 року



A чим 1.4/1.8 не влаштовує?



Гбо не поставити і турбіну ремонтувати не дешево



Ужос... недешево - це скільки?)
junior | V.I.P *
Re: Просте на автоматі
[Re: markush] 23 августа 2025 в 23:19
markush 23.08.2025 21:54 пишет:

junior 23.08.2025 10:21 пишет:

markush 23.08.2025 10:05 пишет:


В ответ на:

...




A чим 1.4/1.8 не влаштовує?



Гбо не поставити і турбіну ремонтувати не дешево



Ужос... недешево - це скільки?)



Зараз не знаю, раніше ціни були до 1000$
Це не дешево, бо на атмомоторі тої статті витрат взагалі немає, а вибір від простоти і дешевезни експлуатації
Shtips | подмастерье ***
Re: Просте на автоматі
[Re: junior] 25 августа 2025 в 18:06
junior 23.08.2025 11:31 пишет:

Shtips 23.08.2025 11:26 пишет:

junior 22.08.2025 14:27 пишет:


В ответ на:

...




Соната/к5 в основному таксі (по низу ринка)

Комфорки взагалі не парять. Основна проблема джети, перестали ставити 2.0 і 2.5 після 15 року



Є двухлтірові атмосферні джети 15 року в рестайлінговому кузові. Їх небагато, але був період коли вже рест, а мотор старий.
Джетта в цілому гарний варіант, але мазди подобаються більше.



Фольц більш народний автомобіль, запчастини, обслуговування, продаж, в рази простіше мазди
До того, 3ка в такому бюджеті буде старша...і скайектів




Напевно так не можна порівнювати, але все ж таки. Маю мазду на скайектіві 13 року. Проїхав на ній 40тис км з 170 до 210 без проблем. Міняв тільки натяжну станцію обвідних ременів.
Мав три джетти тих же років які здавав в оренду. Пробігів там вийшло звісно більше, але все одно можу сказати, що то не зовсім безпроблемні автомобілі. Ремонтував супер надійну механіку тричі. Глючила катушка, інша електрика. Ремонтував мотор. По ходовій якісь нюанси і таке інше. Так до чого це я? Якщо мазда одразу нормальна, то і проблем з нею не буде + всяке буває навіть у надійних простих агрегатах у джети.
І джету з турбіною взяв би без питань. Якщо вона жива, то на мій час володіння вистачить. Або відремонтую да і все. Тим паче не чув, щоб турбіни якось массово виходили з ладу.
Shtips | подмастерье ***
Re: Просте на автоматі
[Re: Shtips] 25 августа 2025 в 18:10
Хюндайчики теж доречі хороші авто. Був акцент 2012року, ходив не гірше за джетту якусь, а в обслузі дешевше помітно. Тому акцент чи елантра гарний варіант. Треба тільки розбиратися які мотори і коли страждали від задірів.
junior | V.I.P *
Re: Просте на автоматі
[Re: Shtips] 25 августа 2025 в 18:31
Shtips 25.08.2025 18:06 пишет:

junior 23.08.2025 11:31 пишет:

Shtips 23.08.2025 11:26 пишет:


В ответ на:

...




Є двухлтірові атмосферні джети 15 року в рестайлінговому кузові. Їх небагато, але був період коли вже рест, а мотор старий.
Джетта в цілому гарний варіант, але мазди подобаються більше.



Фольц більш народний автомобіль, запчастини, обслуговування, продаж, в рази простіше мазди
До того, 3ка в такому бюджеті буде старша...і скайектів




Напевно так не можна порівнювати, але все ж таки. Маю мазду на скайектіві 13 року. Проїхав на ній 40тис км з 170 до 210 без проблем. Міняв тільки натяжну станцію обвідних ременів.
Мав три джетти тих же років які здавав в оренду. Пробігів там вийшло звісно більше, але все одно можу сказати, що то не зовсім безпроблемні автомобілі. Ремонтував супер надійну механіку тричі. Глючила катушка, інша електрика. Ремонтував мотор. По ходовій якісь нюанси і таке інше. Так до чого це я? Якщо мазда одразу нормальна, то і проблем з нею не буде + всяке буває навіть у надійних простих агрегатах у джети.
І джету з турбіною взяв би без питань. Якщо вона жива, то на мій час володіння вистачить. Або відремонтую да і все. Тим паче не чув, щоб турбіни якось массово виходили з ладу.



Якщо мазда не ламається, то гуд, але якщо щось пішло не так, готуй гаманець, японці не дешеві в ремонті
Джети по низу ринку буде дуже важко знайти живу

Також дивлюсь елантру/форте (після 15 року, до 15 були задири), 308 на дизелі (не бою), фюжен (класна баржа, але теж саме, що і джетою)
Додаткова інформація
Модератор:

 AVB, Yorc, Stor, moderator, BorisB 

4 користувачів і 54 що побажали залишитися невідомими читають цей форум.

Переглядів теми: 3242