Чому це тут досі нема цієї найважливішої теми сучасності?
В моїй стрічці на фейсбуці вже скоро інших тем і не буде. Мабуть, треба перестати реагувати.
Найгарячіше - питання наземного напроти метро "Університет".
Чому це тут досі нема цієї найважливішої теми сучасності?IMHO: буйних треба
В моїй стрічці на фейсбуці вже скоро інших тем і не буде. Мабуть, треба перестати реагувати.
Найгарячіше - питання наземного напроти метро "Університет".
Между Бесарабской пл. и Цирком, на отрезке 1.8 км: 9 перекрестков и 6 регулируемых ПП. Что изменит седьмой регулируемый ПП? Эта стоячая магистраль вдруг куда-то поедет?
основна проблема заторів - багато транспорту.
багато транспорту, бо громадський транспорт не задовольняє потреби містян.
робимо зручне пересування в місті на громадському транспорті, зменшуємо бажання використовувати власний.
або можна просто заборонити ім користуватися. тупо не пускати в певні райони.
вам який більше підходить?
тому я всіляко підтримую покращення для пішоходів. бо місто для людей.
задоволений пішохід не купить авто.
стосовно переходу біля метро університет. він там не вплине на трафік. ну постоїте тут 40 секунд і на наступному світлофорі 40. а зараз просто на одному 80.
а пішоходам буде зручно.
проблема міста в тому, що на нього. як систему, забили. ці точкові вкраплення нічого суттєвого не покращать. треба системний підхід.
PS. от цікаво подивитися на реакцію, коли Хрещатик зроблять пішохідним.
смугою гт (якою не ходить гт)Ну то може варто не
скоротити кількість маршрутів гт на цій вулиціа навпаки?
смугою гт (якою не ходить гт)Ну то може варто нескоротити кількість маршрутів гт на цій вулиціа навпаки?
Території міста (через велику щільність населення) в будь-якому разі не вистачить шоб набудувати доріг для всіх, шоб всі їздили автомобілями. Подивіться фотки з китаю з пробками на здоровенній кількості смуг. Єдиний прийнятний людський спосіб щось зробити - це зручний громадський транспорт. Чомусь Варшавою, Будапештом чи Берліном цілком комфортно пересуватись без авто.
І ти можеш скільки завгодно мріяти про те шоб не робити інфраструктуру для велосипедів і моноколіс, але от забуваєш що коли я їду кудись на колесі, то не займаю місце на дорозі автівкою. І не створюю пробки
смугою гт (якою не ходить гт)Ну то може варто не...
Ну то може варто нескоротити кількість маршрутів гт на цій вулиціа навпаки?
Території міста (через велику щільність населення) в будь-якому разі не вистачить шоб набудувати доріг для всіх, шоб всі їздили автомобілями. Подивіться фотки з китаю з пробками на здоровенній кількості смуг. Єдиний прийнятний людський спосіб щось зробити - це зручний громадський транспорт. Чомусь Варшавою, Будапештом чи Берліном цілком комфортно пересуватись без авто.
І ти можеш скільки завгодно мріяти про те шоб не робити інфраструктуру для велосипедів і моноколіс, але от забуваєш що коли я їду кудись на колесі, то не займаю місце на дорозі автівкою. І не створюю пробки
Я і не кажу що я проти гт. Але ж його також треба нормально організовувати. Маршрути треба не тільки впроваджувати, а й прибирити незавантажені, а також змінювати маршрути. Більшість вагонів гт, які прямують бульваром Шевченка, на ділянці від метро університет до Хрещатика незавантажені. А наприклад тролейбус номер 15 порожній завжди, але усі так і ходять. І якщо маршрут гт вже існує, то доцільно запускати на нього рухомий склад. Наприклад є такий маршрут-привід - один із найстаріших автобусних маршрутів Києва - 62. На лінії зазвичай 2 автобуси, інтервал руху 35-40 хвилин. Нащо такий маршрут взагалі? Ну а усі ці велосіпєдіки , самокатіки та моноколеса просто створюють небезпеку на дорогах і тротуарах. Для їх використання у Києві необхідно щоб усі їх користувачі здавали іспит на знання пдр, були ідентифіковані та несли відповідальність за усі порушення пдр, у т.ч. за рахунок відеофіксації (як це зроблено у Токіо).
Пєдалік ото все змавпував як карго-культ і грошей зпилили на цьому нормально
На прикладі Сагайдачного - вони таки досягнуть того, що бізнес тупо піде геть із середмістя, а з бізнесом піде й інфраструктура обслуги.
На десяти велосексуалістах, що пьють безлактозне єблачино, всі кафешки Подола касу не піднімуть. Платоспроможний покупець, внєзапно, голосує колесами)
Бізнес, торгівля піде туди, де буде платоспроможність і зручність. А це не факт, що буде на території міста. І дуже сумніваюсь, що у сучасної міської влади є відповіді на нові виклики.
підгрунтя вже закладено і ЗРАЗКОВІ РЕЗУЛЬТАТИ сподіваюсь теж колись будуть.
добре що у нас дозволили велосипедом по полосам громадського транспорту.
добре що у нас дозволили велосипедом по полосам громадського транспорту.
але погано, що 9 з 10 при цьому не цураються пхатись в лівіші смуги або тротуаром та пешиходними переходами...
добре що у нас дозволили велосипедом по полосам громадського транспорту.
але погано, що 9 з 10 при цьому не цураються пхатись в лівіші смуги або тротуаром та пешиходними переходами...
так їм дорогами можна. як їм ліворуч повернути?)) самі досвідчені переходять по переходу.
за тротуари - засуджую.
PS. а ви бачили цих кур'єрів домінос? ото монстри.