Накидайте пропозицій щодо курсів/ уроків контраварійного водіння для жінки. Стаж водіння 3 роки. Поліцейські розвороти і підготовка до Нюрбурнгрінгу не потрібна, а важливі відпрацювання зносів/ заносів/слизької дороги/ перестановки, екстрене гальмування тощо. Бажано особистий досвід.
Накидайте пропозицій щодо курсів/ уроків контраварійного водіння для жінки. Стаж водіння 3 роки. Поліцейські розвороти і підготовка до Нюрбурнгрінгу не потрібна, а важливі відпрацювання зносів/ заносів/слизької дороги/ перестановки, екстрене гальмування тощо. Бажано особистий досвід.
Курсів навалом як грибів, щоправда, в останні роки з грибами тяжко :-)
Я колись теж думав про курси. Потім зрозумів - гарна гума, невелика швидкість, повністю справна автівка, включаючи двірники, очистка від снігу всього, включаючт фари і дах, перевірка ел. приладів, отработка сносів\заносів десь на свіжому сніжку або льоду самостійна зі мною у якості інструктора буде достатня. Зноси, заноси, перестановки... краще вчити як туди не попадати, бо інакше "а я знаю, якщо що переставку зроблю". А там або 50\50 зроблю\не зроблю, або хтось хто не ходив на курси і не знає що таке екстренне гальмування перед мастером з контраварійної їзди причалить в корму. Майданчиків навалом, взимку не чистять, будь який супермаркет.
Ну а так - гугель дасть купу шкіл. Навіть з відгуками. От тільки кожен відгук буде про окрему школу. Немає таких, хто ходив у 2-3 і міг би порівняти.
А так - шукай. Ну і безпечної їзди.
ЗІ. На всяк випадок - це тільки моє ІМХО.
Накидайте пропозицій щодо курсів/ уроків контраварійного водіння для жінки. Стаж водіння 3 роки. Поліцейські розвороти і підготовка до Нюрбурнгрінгу не потрібна, а важливі відпрацювання зносів/ заносів/слизької дороги/ перестановки, екстрене гальмування тощо. Бажано особистий досвід.
Курсів навалом як грибів, щоправда, в останні роки з грибами тяжко :-)
Я колись теж думав про курси. Потім зрозумів - гарна гума, невелика швидкість, повністю справна автівка, включаючи двірники, очистка від снігу всього, включаючт фари і дах, перевірка ел. приладів, отработка сносів\заносів десь на свіжому сніжку або льоду самостійна зі мною у якості інструктора буде достатня. Зноси, заноси, перестановки... краще вчити як туди не попадати, бо інакше "а я знаю, якщо що переставку зроблю". А там або 50\50 зроблю\не зроблю, або хтось хто не ходив на курси і не знає що таке екстренне гальмування перед мастером з контраварійної їзди причалить в корму. Майданчиків навалом, взимку не чистять, будь який супермаркет.
Ну а так - гугель дасть купу шкіл. Навіть з відгуками. От тільки кожен відгук буде про окрему школу. Немає таких, хто ходив у 2-3 і міг би порівняти.
А так - шукай. Ну і безпечної їзди.
ЗІ. На всяк випадок - це тільки моє ІМХО.
Це все правильно, але є ще одна дуже важлива навичка, якій на курсах навряд чи навчать: швидко вираховувати дебілів за кермом автівок, які їдуть із тобою у одному потоці і триматися якомога далі від них. Найбільше я цьому навчився від водіїв службового авто, яке у мене з´явилося 25 років тому і я тоді часто із ними їздив (кілька разів щодня).
Багато років тому вчився в https://avm.kiev.ua/ , тоді дуже сподобалось. На базовому курсі як раз навчили тому чому теоретично мають вчити в усіх автошколах, от як раз все те що в стартовому пості, плюс нюанси руху задом, різних видів парковки, відчуття габаритів і т д
І на практичному іспиті паркування є обов'язковим. Багато років тому вчився в https://avm.kiev.ua/ , тоді дуже сподобалось. На базовому курсі як раз навчили тому чому теоретично мають вчити в усіх автошколах, от як раз все те що в стартовому пості, плюс нюанси руху задом, різних видів парковки, відчуття габаритів і т д
Зараз цьому якраз в автошколі і навчають, принаймні мою доньку навчали.І на практичному іспиті паркування є обов'язковим.
То раніше вчили під гору трогатись і тд, на сучасних авто це вже не актуально, бо є купа помічників, а от паркуванню ніхто особливо раніше не вчив, а зараз якраз це в місті можна сказати основне.
от як раз все те що в стартовому пості, плюс нюанси руху задом, різних видів парковки, відчуття габаритів і т д
Я колись теж думав про курси. Потім зрозумів - гарна гума, невелика швидкість, повністю справна автівка, включаючи двірники, очистка від снігу всього, включаючт фари і дах, перевірка ел. приладів, отработка сносів\заносів десь на свіжому сніжку або льоду самостійна зі мною у якості інструктора буде достатня. Зноси, заноси, перестановки... краще вчити як туди не попадати, бо інакше "а я знаю, якщо що переставку зроблю".
це тільки моє ІМХО.
Я колись теж думав про курси. Потім зрозумів - гарна гума, невелика швидкість, повністю справна автівка, включаючи двірники, очистка від снігу всього, включаючт фари і дах, перевірка ел. приладів, отработка сносів\заносів десь на свіжому сніжку або льоду самостійна зі мною у якості інструктора буде достатня. Зноси, заноси, перестановки... краще вчити як туди не попадати, бо інакше "а я знаю, якщо що переставку зроблю".
це тільки моє ІМХО.
Дуже шкідлива порада. Ніколи не вийде на 100% попередити потрапляння в таку ситуацію, тим більше з допомогою двірників і очистки машини від снігу. А з огляду на рівень підготовки і рівень інструкторів в більшості автошкіл - адекватні курси контраварійної підготовки потрібні усім без вийнятку випускникам.
Накидайте пропозицій щодо курсів/ уроків контраварійного водіння для жінки. Стаж водіння 3 роки. Поліцейські розвороти і підготовка до Нюрбурнгрінгу не потрібна, а важливі відпрацювання зносів/ заносів/слизької дороги/ перестановки, екстрене гальмування тощо. Бажано особистий досвід.
Найкраще контраварійне керування - це недопущення ситуації, яка б потребувала такого керування
Найкраще контраварійне керування - це недопущення ситуації, яка б потребувала такого керування.
Найкраще контраварійне керування - це недопущення ситуації, яка б потребувала такого керування.
Це правда.
Але найкраще цьому навчання - як раз багато разів попасти в таку ситуацію, на практиці вивчивши умови, розвиток, наслідки, і способи запобігання. В безпечному місці під наглядом інструктора, бо є купа ризиків в процесі.
Найкраще контраварійне керування - це недопущення ситуації, яка б потребувала такого керування
Нажаль життя підкидає сюрпризи. Для прикладу ... їхав спокійно 100 по трасі, дощ. Але ... ну реально, спокійно їдеш. І тут в лівому ряду калюжа. Ясно їдеш як є, не міняєш ряд, але я зробив помилку, натиснув на гальма. Несильно. Далі машина полетіла у відбійник, але відловив на інстинктах
Вже потім прочитав і відосики подивився, з яких стало ясно, що гальмувати (навіть не сильно) - це було дуже велика помилка
Для розуміння - ловити машину на 100, потім вчасно протидіяти "хлисту" - це не "розваги" на снігу, коли можна (насправді ні) рулити однгою рукою, і в іншій тримати каву.
Час просто сповільнюється, таке враження, що вилітаєш в інший вимір.
Тому мати базові навички на рефлексах - це основне, що може врятувати в такий момент. Ну і зайвий раз нагадати теорію зайвим не буде
Тому позиція - їдь спокійно і нічого з тобою не станеться, як на мене, неправильна
Найкраще контраварійне керування - це недопущення ситуації, яка б потребувала такого керування
Нажаль життя підкидає сюрпризи. Для прикладу ... їхав спокійно 100 по трасі, дощ. Але ... ну реально, спокійно їдеш. І тут в лівому ряду калюжа. Ясно їдеш як є, не міняєш ряд, але я зробив помилку, натиснув на гальма. Несильно. Далі машина полетіла у відбійник, але відловив на інстинктах
Вже потім прочитав і відосики подивився, з яких стало ясно, що гальмувати (навіть не сильно) - це було дуже велика помилка
Для розуміння - ловити машину на 100, потім вчасно протидіяти "хлисту" - це не "розваги" на снігу, коли можна (насправді ні) рулити однгою рукою, і в іншій тримати каву.
Час просто сповільнюється, таке враження, що вилітаєш в інший вимір.
Тому мати базові навички на рефлексах - це основне, що може врятувати в такий момент. Ну і зайвий раз нагадати теорію зайвим не буде
Тому позиція - їдь спокійно і нічого з тобою не станеться, як на мене, неправильна
Ну, 100 в дощ, а ще й на нерівній дорозі, де є калюжі - геть багато.
Я таке ще можу собі дозволити на передньому приводі (я і на 130 в глибокі калюжі влітав, та в мене вже мізки поламані - де треба тиснути на газ, я тисну на газ, а не на гальма )), хоча давно цього не робив, бо під черепом ці самі мізки нарешті перемогли гормони )), але на задьопривідному мерседесі, особливо з його широкими тапками, коли не ти шукаєш аквапланування, а воно тебе - ні, 80, правий ряд, приїду на пів години пізніше, але приїду )) Я в суху погоду повідриваюсь )
Так що позиція "їдь повільно" - єдино правильна. Хоча згоден з Ігорем - треба знати, що означає "повільно" в кожних конкретних умовах конкретно для себе і свого автомобіля.
Від "діаграм держака" аж до "не треба воно, а треба їздити повільно" 