Дежавю.
Ще в 2013-му я задався питанням, на що замінити 6-річний Golf Plus, який як раз пробіг тоді 200 тик. Так вийшло, що вибір затягнувся аж на 12 років. За цей час відбулися суттєві зміни в моєму користуванні авто, квартиру в Гурзуфі я більше не відвідую, відкривати Шенген через Латвію не треба, за кордон здебільшого літаком і там прокат на місці. Golf пройшов ще 150+ тик, і поступово перетворюється на Opel (в першу чергу пороги).
Тривалий час думав, що заміню авто, коли електрички стануть безальтернативними, але схоже прогрес все ж таки повільніший, переїжджати жити на дачу я поки не збираюся, тому знову здрастуй бензин.
До перемоги буде 2/3 поїздок по Києву, 1/3 100 км на дачу по нормальним трасам, загалом ~10000 на рік. В основному їздитимуть дві людини, картоплю на дачі вирощувати ніхто не планує.
Жаба каже - бери щось поменше, але після салону Golf Plus більшість розглянутих варіантів викликають посмішку.
Після пробіжки по навколишнім салонам розглядаються T-Roc (на максимальний фарш дуже непогана знижка), Kamiq, Karoq.
Проглянув інфокарівський міні серіал з купівлею оператору кроса за 1 лям , закортіло подивитися в живу Jeep Avanger (але думаю буде дуже малий) та обраний оператором C4.
Кум накинув на вентилятор - навіщо чекати поки машина стане Опелем - бери одразу Grandland.
Я спочатку загорівся, бо 1.2 Stellantis-а наче вилікував дитячі хвороби і який не є всеж гібрид, але після аналізу бачу, що витрата у нього не суттєво відрізнятиметься від 1.4 150 к.с. T-Roc, а на трасі буде ще й гірша.
Вочевидь ми для себе ми вже визначились з T-Roc, але раптом я чогось не знаю.




.
звичайна АТ з 1.4 буде приємніша.