Що можите підказати про ці автомобілі? я так розумію, що це ідентичні авто, чи може вчомусь значному є різниця? нові не цікавлять, тільки б/у з пробігом біля 100 тис.км.. буду купляти або одразу пасажира, або переробляти, в грузовому їздити не буду. підкажіть що краще дизель чи бензин. може хтось знає як вних з зручністю за кермом і для пасажирів збоку і ззаду. машинка сподобалася, але чи варто брати не вирішив, ні в кого з знайомих немає і ніхто нічого про них розповісти неможе.
Сам зараз перед таким же вибором. У фіата двигун інший - 1,3 замість 1,4. По моєму трохи пластик салону інший, в тому числі і торпедо (але можу помилятися). По відгукам з інтернету, зробив вибір на користь 1,3 Multijet від Фіата. Проблема в них у всіх з передньою надто низькою "губою" бампера, яку як не поломати, то подерти дуже просто. Ну і, якщо не помиляюсь, десь на 120 тис - дуже дороге ТО, от їх і продають швиденько на 100-140 тис. Про комфорт і порівняння з бензинками - сам почитаю з задоволенням, якщо хтось відпишеться.
Друг недавно купил Peugeot Bipper. я не ездил, но в переоборудованном салоне посидел. Переднему пассажиру вполне комфортно, но сзади как-то совсем тесно и ноги некуда деть. Сзади места для детей.
+1 за моторы фиат. Французские даже бензинки имеют проблемы. На форуме есть камрад с кьюбо бензиновым (это пса мотор), пробега совсем ничего, а уже масло из под прокладки клапанной крышки течет, ну и так из личного насмотрелся. Из этих брал бы фиат с фиатовским мотором
мультиджеты мощнее и эластичнее, а вот про надежность на таком пробеге - это уж как повезет. Я бы брал бензинку, если пробеги планируются "на работу - с работы". Еще по немо и фиорино: болезнь - опорные подшипники. Ну и прыгучий он за счет короткой базы. Задним пассажирам так себе (хотя по ровным европейским дорогам наверное норм.)
Про Фиорино большая ветка на форуме Фиат-клуба: Фиат Фиорино/Кубо Издесь, на Автоюа, в Фиатовской ветке есть очень подробное описание Фиат Кубо (который практически тот же Фиорино): Хроника юза Фиат Кубо
висновки такі, мотори в них ніби нормальні, але з невеликим пробігом треба дивитися, місця з заду мало і мої високі друзі не помістяться((( хоча можна попробувати відсунути трішки, щоб вони не жали колінами в передні сідушки))) я так зрозумів що він низький, але губа не пролема, головне, щоб не сильно дорога була, раз в рік можна її і змінити))) за мотори я завжди думав, що в них однакові, видно помилявся))) на рахунок куди буду їздити, то раз в тиждень км 200 на вихідних до бабульки і думаю раз в рік на море чи в карпати))) вибираю я не на один рік і навіть не на 3))) то ж думаю на ній проїздити до 250 тис.км. якщо це взагалі буде для неї реально))) треба шукати десь поблизості хто пробає і зробити для себе маленький тест, щоб хоча б зрозуміти, що то таке і як в ньому взагалі іхати))) хоча після ВАЗ 2107, я думаю, це буде дуже комфортне авто))) дякую всім за інфу, якщо ще щось знайдеться написати то буду радий почитати)))
я бы посоветовал глянуть на цены на Большое ТО пежошного и фиатовского дизелей. Фиат - цепь, но ее есть смысл поменять сразу (хз насколько реален пробег пригнанного кубика). Еще - не брать с сажевым фильтром. Ну и стоимость форсунок я бы разузнал)
maxofive 16.09.2014 08:36 пишет: +1 за моторы фиат. Французские даже бензинки имеют проблемы. На форуме есть камрад с кьюбо бензиновым (это пса мотор), пробега совсем ничего, а уже масло из под прокладки клапанной крышки течет, ну и так из личного насмотрелся. Из этих брал бы фиат с фиатовским мотором
Бензинки пса да, г-но, но это потому что эти моторы для них никогда в приоритете не были. А дизели пса считаются одними из лучших
Vanches 15.09.2014 10:48 пишет: Що можите підказати про ці автомобілі? я так розумію, що це ідентичні авто, чи може вчомусь значному є різниця? нові не цікавлять, тільки б/у з пробігом біля 100 тис.км.. буду купляти або одразу пасажира, або переробляти, в грузовому їздити не буду. підкажіть що краще дизель чи бензин. може хтось знає як вних з зручністю за кермом і для пасажирів збоку і ззаду. машинка сподобалася, але чи варто брати не вирішив, ні в кого з знайомих немає і ніхто нічого про них розповісти неможе.
Я краще брав Фіат , ну в мене їх найбільше замовляють і я бачив їх з пробігом 300 повністю живеньких і бодреньких. На 1.3 Фіоріно після Вазіка буде ракетою. Розхід приємний і матеріали салона не виглядають дешево(як на комерційний пиріжок). Позаду місця дійсно не найбільше але ж ви сидите за кермом